Яшел Үзән

4 июнь 2019 яңалыклары

  • 4 июнь 2019 - 18:49
    Июнь
    Июнь – җәй фасылының беренче ае.
    164
    0
    0
  • 4 июнь 2019 - 17:22
    Күңелдә аңлашылмаучылык калды
    Гөрләп 9 май бәйрәме дә үтеп китте. Илебезнең азатлыгы өчен көрәшкән ватандашларыбызны, тыл хезмәткәрләрен безнең онытырга хакыбыз юк. Шуны искә алып, авыл һәм шәһәрләрдә мемориаллар ачылды. 
    303
    1
    1
  • 4 июнь 2019 - 15:59
    «Иртәнге аш» белән туендырсалар
    – Закон барын да беләбез, әмма тәртибен – юк. Шуны аңлатуыгыз­ны сорыйбыз. Газета укучыгыз.
    178
    0
    0
  • 4 июнь 2019 - 14:30
    Чәе – рактан саклый
    Тузганак – бик күп дәвалау сыйфатларына ия. Безнең бабаларыбыз аны күп кенә авырулардан кулланган. Ә бүгенге галимнәр аның ракка каршы да нәтиҗәле чара булуын ачыклаган, тамыры химиятерапиядән дә яхшырак икән. Ул рак күзәнәкләрен үтереп, сәламәт күзәнәкләрне саклый. 
    151
    0
    0
  • 4 июнь 2019 - 12:59
    Киләсе Яңа ел каникуллары ике көнгә кыскарак була
    Экспертлар әйтүенчә, Яңа ел уңаеннан ял көннәре санын «техник сәбәпләр» буенча киметергә ниятлиләр.
    168
    0
    0
  • 4 июнь 2019 - 11:15
    Инде кире уйлаган идем, аерып куйганнар. Шулай ярыймы инде?
    – Мин аерылышу өчен судка гариза яздым һәм утырышны бер айдан соң билгеләделәр. Әмма шул вакыт аралыгында, мин аерылышырга планлаштырган ирем бик җитди авырып китте, мин аның сәламәтлеге турындагы проблемаларга чумдым. Судка без бер тапкыр да бармадык, мин ул хакта бөтенләй дә онытканмын. Ә берникадәр вакыттан соң, беренче утырышта ук безне аерулары турында хәбәр язылган хат килеп төште. Шулай ярыймы?  
    171
    0
    0
  • 4 июнь 2019 - 09:54
    Толстянка – яшел табиб
    Халык телендә акча гөле буларак билгеле әлеге үсемлекнең файдалы сыйфатлары буенча алоэдан бер дә калышмавын күпләр белмидер.
    222
    0
    0
  • 4 июнь 2019 - 08:24
    Белемгә нигез бакчада ук салына
    Агымдагы елның апрелендә Россия Федерациясе Фән һәм мәгариф министрлыгының тагын бер әмере үз көченә кертелде. Ул нәрсәләргә кагылышлы соң?
    275
    0
    0
  • 4 июнь 2019 - 06:59
    Яшел Үзән районы мөхтәсибе Габделхәмит Зиннәтуллин Ураза гаете белән тәбрик итә!
    Мөхтәрәм дин кардәшләрем! Бисмилләһир-рахманир-рахим! Әссәләәмүгәлайкүм үә рахмәтүллаһи үә бәракәәтүһ!
    151
    0
    0