Яшел Үзән

27 гыйнвар 2016 яңалыклары

  • 27 гыйнвар 2016 - 13:14
    Инвалидлар өчен автобус
    Чәршәмбе көнне Казанда ТР Социаль яклау һәм эш белән тәэмин итү ми­нистрлыгының коллегия утырышы булып, анда берничә муниципаль районга инвалидлар өчен махсус каралган автобус ачкычлары да тапшырылды.
    427
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 12:59
    Яшел үзәнле Фирнат Борһановны министр бүләкләде
    Моннан бер атна элек буранда адашкан баланы табып, аны үлем тырнагыннан коткарып калган хокук сакчыларын Татарстан Эчке эшләр министры Артем Хохорин Мактау грамотасы белән бүләкләде. Болар - "Карамалы Тау" полиция бүлеге участковые Фирнат Борһанов һәм Чувашия эчке эшләр министрлыгына караган Ормар станциясе полиция пункты начальнигы Евгений Андреев. ТР Эчке эшләр...
    431
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 11:45
    Татарстан гаиләсе төнге юлда өши язган
    Татарстан коткаручылары юлда машиналары ватылып калган ир-хатынлы юлчыларга өшергә ирек бирмәгән.
    1063
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 10:18
    Ярлыларга айлык акча түләү мәсьәләсе карала
    КПРФ депутатлары Россия Дәүләт Думасына шул хактагы канун проекты әзерләп тапшырган. Алар март аеннан башлап аз керемле Россия халкына азык-төлек һәм беренче чиратта кирәк булган товарларга айлык акча түләү мәсьәләсен күтәрә.
    516
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 08:25
    Яшьләрне котлыйбыз!
    Яхшы укыганы, фәнни гамәли конференцияләрдә җиңнәннәре, фән олимпиадаларында призлы урыннар яулаганнары өчен республика уку йортларының бер төркем студентлары, аспирантларына 2015-2016 уку елында Татарстан Республикасының махсус дәүләт стипендияләре билгеләнде.
    506
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 07:41
    Онегин укуларына чакырабыз
    28 гыйнварда 10 сәгатьтә Яшел Үзәннең А.С.Пушкин исемендәге 9нчы лицеенда традицион Онегин укулары башлана. Укуда Мәскәүнең А.С.Пушкин исемендәге 353нче мәктәбе һәм Татарстан Республикасы районнары һәм шәһәрләре мәктәпләре укучылары катнаша. 9нчы лицейның адресы: Яшел Үзән шәһәре, Жуков урамы, 3нче йорт. Тел. 8(84371) 34198.
    559
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 07:38
    Иске бәядән
    Игътибар, җәмәгать! 1 февральдә 2016 елның икенче ярты еллыгына 2016 елның беренче ярты еллыгы бәясеннән "Яшел Үзән" газетасына подписка башлана! Арзанрак чакта язылып куегыз!
    469
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 07:20
    Россиядә грипптан соң өзлегеп 70тән артык кеше үлгән
    Быел россиядә грипптан соң өзлегеп 70тән артык кеше үлгән.
    478
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 06:55
    Котлыйбыз!!!
    Кадерле, сөекле әниебез Ибраһимова Розалия Бәдретдин кызы! Сине 60 яшьлек юбилеең белән ихлас күңелдән кайнар котлыйбыз. Сиңа озын гомер, бәхет-шатлыклар, җан тынычлыгы, тән сихәте, саулык-сәламәтлек телибез. Һаман шулай көчле рухлы һәм ярдәмчел, изге күңелле, балаларыңның һәм оныкларыңның игелеген күреп, әтиебез белән озак яшәргә насыйп булсын. Әнкәй, диеп әйтер кешең булу...
    2
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 06:30
    Татарстан кызы хәрби хезмәткә җыена
    Түбән Кама хәрби комиссариатында гадәти булмаган хәл: кыз кешене армиягә җибәрергә җыеналар.
    467
    0
    0
  • 27 гыйнвар 2016 - 05:47
    Яшел Үзән районында һәлакәт: бер кеше үлгән, икесе – хастаханәдә
    Яшел Үзән районында - Мәскәү-Уфа юлының 740 нчы чакрымында кеше гомере өзелүгә китергән юл-транспорт һәлакәте булган. Һәлакәт аркасында бер кеше үлгән, икесенең сәламәтлегенә зыян килгән. Бу хакта татарстанның ЮХИДИ идарәсе хәбәр итә. Юл-транспорт һәлакәте сәгать 11ләр тирәсендә булган. Хәбәр ителгәнчә, 52 яшьлек йөртүче идарәсендәге Audi машинасы алдагы автомобильне узу максаты...
    1011
    0
    0