Яшел Үзән

Яшел үзәнлеләрне «ПОЗиС»ның генераль директоры бәйрәм белән котлый

Яңа ел белән, кадерле серголылар! Бәйрәм белән, яшел үзәнлеләр һәм шәһәребез кунаклары!

Сезне һәм якыннарыгызны чын йөрәктән «ПОЗиС» АҖ (POZIS) исеменнән календарьның иң кадерле, гаилә бәйрәме белән тәбрик итәбез.
Узып баручы ел POZIS өчен үтә катлаулы, әмма мөһим вакыйгаларга бай булды. Завод вакытыннан алда дәүләтнең беренче дәрәҗәле бурычларын үтәде һәм «2011-2020 елларда Россия Федерациясе оборона-сәнәгать үсеше» ФЦПда, сәнәгать  куәтләрен реструктуризацияләү   һәм производствоны диверсификацияләү  исәбенә гражданлык билгеләнешендәге  югары технологияле продукцияләр  җитештерүне үстерү  программаларында  катнашу  исәбенә федераль инвестицион потенциалын ныгытты.
Аерым алганда, 2017 ел  Экология елы  игълан ителде һәм, нәкъ менә бу елда завод инновацион чистарту корылмаларын файдалануга тапшырдык. Без илебезнең ОПКлары  арасында мондый объектны файдаланучы  беренче  предприятие булдык, һәм бу – POZISның  төбәкнең экологик иминлеген кайгыртуының үтемле бер дәлиле.
Безнең  суыткычлар производствосы, бизнес  диверсификациясенең төп юнәлеше  буларак,  яңа эшләнешләр  белән  тулыланды. Шулай итеп, тәҗрибәле  осталар һәм яшь, талантлы, креатив  фикер йөртүче  инженерлар эше интеграциясенең нәтиҗәсе  буларак югары  технологияле, эксклюзив «Миллениум»  линиясе барлыкка килде. Бу тандем POZISның инжиниринг программасы үсешенә яңа  этәргеч бирде һәм бүгенге көнгә илебез эчендә генә лидер  итеп калдырмады: без бу өлкәдә экспорт заказларын да башкарабыз.
 Көзен заводта әйдәп баручы дөньякүләм билгеле булган COMI компаниясе җитештергән эчке шкафларны һәм ишекләрне вакум-формалау универсаль автомат линиясен эшләтеп җибәрдек. Бу – техник яңалыкларны кертеп, саклык белән, сыйфатлырак, нәтиҗәле эшләргә мөмкинлек бирүче яңа формация эшләнеше.
Узып баручы ел базар таләпләренең барысына да җавап бирүче   көнкүреш һәм  медицина  техникасы  яңалыкларына бай булды. Без дизайнер  тенденцияләрен һәм эргономиканы исәпкә алып, актив рәвештә  яңа технологияләр һәм IT-чишелешләр керттек. Нәкъ менә шуның өчен дә  хәзерге моментта инде 14 млн гаилә  без җитештергән  суыту  продукциясеннән  файдалана.
Казанышларыбызның нигезе – POZIS коллективының сыйфатлы һәм намуслы  хезмәте, һәм завод бу турыда бервакытта да онытмый. POZIS социаль партнерлык  кысаларында  күп кенә  матур традицияләре белән данлыклы. Серголыларның  балалары  ел саен «Васильево» шифаханәсендә  ял итә, иң яхшы белгечләр  соципотека программасы буенча  торак ала, шәһәрдә POZISның ике  белем бирү проекты  –  «Киләчәк  инженерлары» һәм «Киләчәк докторлары»  класслары  эшли. Серголылар һәм аларның гаилә әгъзалары «Сәламәтлек»  завод спартакиадасында  катнаша.
POZISның партнерлары белән  көйләнгән эш, шул исәптән кече һәм урта  бизнес  субъектлары белән дә,  шулай ук шәһәр, республика  һәм илебез җитәкчелегенең даими  ярдәме  кампаниянең потенциалын гына үстереп калмый,  алар Ватаныбызның тотрыклылыгын һәм чәчәк атуын  тәэмин итә.

Кадерле дуслар!
 Чын күңелдән сезне Яңа ел белән котлыйбыз! Бу безнең предприятие өчен истәлекле ел – заводның 120 еллыгы!
Иң зур теләк – тынычлык хакимлек итсен. Илебездә, гаиләбездә, һәрбарчабызның күңелендә тынычлык булсын. Барчагызга да зур бәхет, нык сәламәтлек, иминлек һәм уңышлар, иртәгәге көнгә ышаныч! Ә POZIS яңа 2018 елга үз көченә тулы ышаныч, күңелле кәеф һәм киләчәккә өмет белән керә.
Бәхетле Яңа еллар белән!

Радик Хәсәнов,
«ПОЗиС» АҖнең (POZIS) генераль директоры,
Константин Антипов,
профком рәисе

 

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 24 февраля 2018 в 15:58
    Көнкүреш калдыклары контейнерлары торак йорттан нинди ераклыкта урнаштырылган булырга тиеш? – Калдыклар җыю өчен махсус савытлар бетон яки асфальт җәелгән, койма белән аерып куелган, янында яшел үсентеләр утыртылган мәйданчыкта урнаштырылырга тиеш.
    31
    0
    0
  • 24 февраля 2018 в 14:30
    Үсенте – бала кебек! Әгәр дә аны кечкенәдән үк дөрес карап, сыйфатлы продукт белән туендырсаң, ул сәламәт, көчле һәм катлау­лы зурлар тормышына әзер булып үсә.
    28
    0
    0
  • 24 февраля 2018 в 11:56
    Язмышларда – ил тарихы Кешеләрнең үлемсез хәтере безне михнәтле елларга, онытылмас көннәргә алып кайта. Ачлык еллары, гаепсезгә кулга алынулар, сугыш...
    59
    0
    0
  • 24 февраля 2018 в 10:09
    Европротоколны ничек төзергә? Дөнья булгач, юлларда транспорт чараларына бәйле төрле хәлләр килеп чыгарга, аларның җитдиләре дә, зур булмаган матди зыян китергәннәре дә булырга мөмкин.
    21
    0
    0
  • 24 февраля 2018 в 08:22
    Рөстәм Миңнеханов РФ Хөкүмәтеннән коры сөт әйләнешен чикләүне сорады Татарстан Республикасы Президенты Рөстәм Миңнеханов Россия Премьер-министры Дмитрий Медведевка илдә коры сөт әйләнешен чикләүне сорап мөрәҗәгать итте.
    32
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 20:15
    Концертларга рәхим итегез! Бу көннәрдә республика районнарында Татарстанның сәнгать йолдызлары, танылган җырчылар, бию коллективлары халыкка концерт күрсәтә.
    80
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 16:44
    Белә идегезме? • 23 февраль көне Кызыл Армия оешкан дата итеп очраклы алына. Чынлыкта аның декретына яңа стиль белән 28 гыйнварда кул куела.
    68
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 14:28
    Аякны юрганга карап суза торган вакыт Күгәйдә тырыш, эшчән һәм киләчәкне алдан күреп яши торган халык гомер итә. Йорт-җирләре төзек һәм чиста. Кышын да шулай, җәен дә. Һәр йортта мул итеп мал-туарын асрыйлар, чебешен үрчетәләр, бакчаларын гөлбакча итеп тоталар. Шулай ук аларга бердәмлек тә хас. Чөнки нинди чуалчык үзгәртеп корулар чорында да алар үз хуҗалыкларын саклап калу өчен нык торды.
    196
    0
    1
  • 23 февраля 2018 в 12:01
    «Майский» котлый үзегезне! Кадерле Ватанны саклаучылар! Хөрмәтле Бөек Ватан сугышы, Кораллы Көчләр ветераннары, сугышчы- интернационалистлар, илебезнең булачак сакчылары!
    51
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 10:17
    Район башлыгы яшел үзәнлеләрне бәйрәм белән тәбрикли! Кадерле яшел үзәнлеләр! Сезне чын күңелемнән Ватанны саклаучылар көне белән тәбрик итәм!
    63
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 08:52
    Ватанны саклау – һәркемнең изге бурычы Тагын ике көннән илебез Ватанны саклаучылар бәйрәмен билгеләп үтәчәк. Илне саклау ул – илнең иминлеген саклау, димәк, бүген ветераннар, хәрбиләр яки ил алдында изге бурычын үтәп кайтучылар гына түгел, тыныч тормышта Ватаныбыз куәтен арттыручылар бәйрәме дә, дип уйлыйбыз. Ә сезнең өчен ул нинди бәйрәм, кадерле укучылар? Менә шундый сорау белән кайберләрегезгә мөрәҗәгать иттек.
    112
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 07:30
    «А.М.Горький исемендәге Яшел Үзән заводы» директоры бәйрәм белән котлый! Хөрмәтле горькийлылар, яшел үзәнлеләр һәм шәһәребез кунаклары! Кадерле Хәрби Көчләр ветераннар!
    58
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 15:12
    Кисәтүләрсез штраф Газоннарда һәм балалар мәйданчыкларында машина куйган яшел үзәнлеләргә кисәтүләрсез генә штраф салыначак.
    80
    0
    0
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 16 февраля 2018 в 10:32
    ТРЕБУЕТСЯ - администратор-кассир 1/2. 1500, соц.пакет, вахта. Деревня Исаково.
  • 6 февраля 2018 в 15:35
    Ачкычлар табылды Столичная 2а йортының бишенче подъезды янында ачкыч табылды⚠
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.
  • 22 февраля 2018 в 08:30
    Норлат әфганчыларны җыйды "Әфган-йөрәк ярасы"- ел саен унбишенче февральдә Совет сугышчыларының Әфганстан җиреннән чыгарылган искә алу, хәтер көнен, шулай дип, атасак дөресрәк булыр иде.
    298
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 14:28
    Аякны юрганга карап суза торган вакыт Күгәйдә тырыш, эшчән һәм киләчәкне алдан күреп яши торган халык гомер итә. Йорт-җирләре төзек һәм чиста. Кышын да шулай, җәен дә. Һәр йортта мул итеп мал-туарын асрыйлар, чебешен үрчетәләр, бакчаларын гөлбакча итеп тоталар. Шулай ук аларга бердәмлек тә хас. Чөнки нинди чуалчык үзгәртеп корулар чорында да алар үз хуҗалыкларын саклап калу өчен нык торды.
    196
    0
    1
  • 22 февраля 2018 в 11:12
    Туган тел көнен норлатлылар да билгеләп узды Сандугач теледәй моңлы, Чишмәдәй чиста телем!
    172
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 14:08
    Васильевода укый да, ял да итә беләләр Мәктәп – белем учагы.Укыйбыз да, язабыз да, белем алабыз. Бәйрәмнәр дә үткәрәбез.
    148
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 08:52
    Ватанны саклау – һәркемнең изге бурычы Тагын ике көннән илебез Ватанны саклаучылар бәйрәмен билгеләп үтәчәк. Илне саклау ул – илнең иминлеген саклау, димәк, бүген ветераннар, хәрбиләр яки ил алдында изге бурычын үтәп кайтучылар гына түгел, тыныч тормышта Ватаныбыз куәтен арттыручылар бәйрәме дә, дип уйлыйбыз. Ә сезнең өчен ул нинди бәйрәм, кадерле укучылар? Менә шундый сорау белән кайберләрегезгә мөрәҗәгать иттек.
    112
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 12:50
    Илебез иминлеген саклаучыларны хөрмәтләп – чәчәкләр Ватанны саклаучылар көне - дан-шөһрәт, кыюлык һәм батырлыкны гәүдәләндерүче бәйрәм. Ул барлык ир-атлар тантанасы, чөнки туган җиребезне саклау аларның бурычы. Бу көнне Ватанны үзләрен аямыйча басып алучылардан саклаучыларны, бүгенге тыныч вакытта да әлеге бурычларын үтәүне дәвам итүчеләрне данлау гадәткә кергән. Хөкүмәтебез елдан-ел әлеге бәйрәмнең патриотик ягына игътибарны арттыра. Һәйкәлләрне, мемориалларны чәчәкләргә күмү күркәм традициягә әйләнде.
    100
    0
    1
  • 22 февраля 2018 в 09:28
    Мәскәү салкыннары Татарстанга килә 23-28 февральдә Россия башкаласында уртача температура нормадан 7-12 градуска кимрәк булачак.
    90
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 15:12
    Кисәтүләрсез штраф Газоннарда һәм балалар мәйданчыкларында машина куйган яшел үзәнлеләргә кисәтүләрсез генә штраф салыначак.
    80
    0
    0