Яшел Үзән

Рафил Җәләлиев белән Эльмира Гыйльфанованың гаиләсе ишәйгән?!

Эстраданың яшь җырлы-моңлы гаиләсе Рафил Җәләлиев белән Эльмира Гыйльфанова Казанда фатир алган. Бу арада алар яңа фатирларына күченү белән мәшгуль.

Халыкта “Йортка иң беренче песи кертсәң, нигезең тыныч булыр”, дигән ышану бар. Рафил белән Эльмира да фатирларына иң беренче булып песине кертергә уйлый. “Мин Рафилгә караганда, хорафатларга күбрәк ышансам да, фатирыбызга песи кертү идеясен ул тәкъдим итте. Песине шәһәр читендә яшәүче туганнарыбыздан алып тордык. Үзебезгә алып килгәч, куркып калды, өйгә керергә кыймады. Әнием сөйләвенчә, песи кайсы урынга барып ята, өйдәге иң тыныч урын шул булачак, ягъни йокы бүлмәсе шунда булырга тиеш. Ләкин песиебез туп-туры аш бүлмәсенә кереп китте. Мөгаен, фатирдагы иң тыныч урын шулдыр”, - дип сөйләде Интертатка Эльмира.



Яшь гаилә фатирны Казанның “Азино” микрорайонында ипотекага алган. “Фатирда ремонт ясалган, чиста, якты. Хуҗасы хәтта кайбер җиһазларны да калдырды. Сүз уңаеннан, бу фатирның хуҗасы әниемнең якташы булып чыкты. Ул – Чувашия Республикасының Озын Куак авылыннан. Күченү мәшәкате - рәхәт, әлбәттә, тик киемнәребез бик күп, аларны ташый-ташый арып беттек”, - диде җырчы.

Рафил белән Эльмираның өйләнешүенә әле күпме генә вакыт үтте, инде яшьләрне “кайчан гаиләгез ишәя?” кебек сораулар биреп аптыралар икән. “Менә мәчеле булдык, гаиләбез ишәйде!” – дип белдерде уены-чыны белән бергә Эльмира Гыйльфанова.
 

Автор: Эльвира ШАКИРОВА

Интертат.ру

Теги:
Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 19 ноября 2017 в 20:34
    Ишегаллары һәр йортның йөзе ул «Ишегалды стандарты». Бу район Башкарма комитетының 2016-2026 елларда күпфатирлы йорт яны территорияләрен төзекләндерү максатыннан расланган муниципаль программасы. Әлбәттә инде төп юнәлеш – биредә яшәүчеләр өчен уңайлы шартлар тудыру.
    42
    0
    0
  • 19 ноября 2017 в 17:57
    Бүген авылыбызның киләчәген сайлый торган көн - районда референдумнар бара Олы Ачасырда 2018 елда үзсалым акчасын 300 сум итеп билгеләгәннәр.
    48
    0
    0
  • 19 ноября 2017 в 16:34
    Кибет белән сатучыларның да үз җае бар – Мин кибеткә браклы аяк киеме буенча дәгъва яздым. Нинди вакыт аралыгында алар миңа җавап бирергә тиеш? Минем нинди хокукым бар? Сатучы әйтә, акчаны кире бирмибез, ә аяк киемен йә ремонтлыйбыз, йә алмаштырабыз, ди. Бу дөресме?
    13
    0
    0
  • 19 ноября 2017 в 14:28
    Авыл халкы сайлауларда актив катнаша Быелгы лидер 3 авылны берләштергән (Акъегет, Бакырчы, Сүнчәләй) Акъегет җирлегендә хәзерге минутта 55% тавыш җыелды.
    131
    0
    1
  • 19 ноября 2017 в 13:26
    Васильево бистәсендә 11 тавыш бирү пунктлары эшли Халык гомумән алганда өйлә намазыннан соң күбрәк килә башлады.
    29
    0
    1
  • 19 ноября 2017 в 11:57
    Көндәшем көн күрсәтми Мин биш ел элек үземнән 18 яшькә өлкән кешегә кияүгә чыктым. Гаиләбездә барысы да әйбәт, бер-беребезне яратабыз, ике яшьлек уртак улыбыз бар...
    41
    0
    0
  • 19 ноября 2017 в 10:40
    Авыл халкы төзекләндерүгә ничә сум тоткан? Узган өч елда авыл җирлекләрендә халыктан җыелган үзсалым акчасына нинди эшләр башкарылуын күзәтүне дәвам итик (Акъегет, Олы Ачасыр, Күгеш авыллары буенча хисаплар газетабызның алдагы саннарында басылды).
    39
    0
    0
  • 18 ноября 2017 в 20:58
    Бакырчыларча күңел бәйрәме Менә сиңа шәһәр кызы! Шул яшькә җитеп, каз өмәсенең ничек узуын күрми яшә әле. Бер карасаң оят та, икенче яктан аңлашыла да. Ярар, үз-үземне акламыйм, гаебемне төзәттем, барысын да үз күзләрем белән күреп кайттым.
    74
    0
    1
  • 18 ноября 2017 в 18:30
    Менә шундый кеше Кайбыч төбәгендә туып үскән Вячеслав Даниловның икенче – «Хуҗа Хәсән — минем гомер бишегем» китабы дөнья күрде. Беренчесе «Хуҗа Хәсән – әби-бабайлар нигезе» дип атала иде. Авыл тарихы турында китаплар күп инде ул диярсез. Килешәм. Әмма Вячеслав Власовичныкы төрле чорда булып узган тарихи вакыйгаларны үз эченә ала, авылныкын гына түгел, шушы төбәкнең тарихын тулаем яктырта. Аларны төрле уку йортларында укучылар һәм студентлар тарих дәреслекләренә өстәмә итеп тә куллана ала. Вячеслав Власович – редакциядә дә еш кунак. «Ватаным Татарстан»ны да үз итә. Олпат, белемле шәхес буларак, киңәшләрен дә бирә, үзе дә каләмен кулыннан төшерми.
    30
    0
    0
  • 18 ноября 2017 в 16:49
    МӘХӘББӘТТӘН НӘФРӘТКӘ... Исәнмесез, хөрмәтле редакция. Хат аша шатлыгымны сезнең белән уртаклашырга булдым әле. Бәлки кемгәдер гыйбрәт булыр.
    73
    0
    0
  • 18 ноября 2017 в 15:27
    Күгәйләр үзсалым акчасына нинди эшләр башкарган? 2017 елда үзсалым суммасы – 200 сум 2014-2017 елларда җыелган акча күләме – 1 113 400 сум.
    95
    0
    0
  • 18 ноября 2017 в 14:02
    Тарихы бер гасырлык Яшел Үзән эчке эшләр бүлеге хезмәткәрләре һөнәри бәйрәмнәрен билгеләп узды. Быел ул берничә истәлекле дата белән тәңгәл килде: Совет милициясенә – 100, ә Яшел Үзән эчке эшләр бүлеге оешуга 85 ел.
    39
    0
    0
  • 18 ноября 2017 в 12:44
    Батарея салкын булганга күрше гаепле? – Кухнямда батареялар салкын. Идарә компаниясендә, 8 каттагы фатир торбасында бөке хасил булган, диделәр. Ә яшәүчеләре аны чыгармыйлар. Ниш­ләргә? Кая барып кемгә зарланырга?
    37
    0
    0
Реклама
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.
  • 17 ноября 2017 в 12:05
    Яшел Үзәндә җитәкче билгеләнде Агымдагы елның 14 ноябрендә Яшел Үзәндә Россия Федерациясе Тикшерү комитеты тикшерү идарәсенең Яшел Үзән шәһәре буенча тикшерү бүлеге җитәкчесе итеп Алексей Вячеславович Парамонов билгеләнде.
    255
    0
    1
  • 17 ноября 2017 в 08:31
    Юл кырыена төшеп капланган Көз көне юлларда бик сак булырга кирәк. Машина йөртүчеләргә дә, җәяүлеләргә дә.
    184
    0
    0
  • 17 ноября 2017 в 11:07
    Бергәләп күңелле ял итик! Алсу һәм Азат Фазлыевлар яшәртү сеансларына чакыра.
    171
    0
    0
  • 17 ноября 2017 в 10:28
    Мари Элда булган юл һәлакәте корбаннарының саны унбишкә җиткән Бүген Мари Элда траур көне. Авариядә һәлак булучыларның саны унбишкә җиткән. Унтугыз кеше зыян күргән, алар арасында балалар да бар.
    161
    0
    1
  • 19 ноября 2017 в 14:28
    Авыл халкы сайлауларда актив катнаша Быелгы лидер 3 авылны берләштергән (Акъегет, Бакырчы, Сүнчәләй) Акъегет җирлегендә хәзерге минутта 55% тавыш җыелды.
    131
    0
    1
  • 18 ноября 2017 в 15:27
    Күгәйләр үзсалым акчасына нинди эшләр башкарган? 2017 елда үзсалым суммасы – 200 сум 2014-2017 елларда җыелган акча күләме – 1 113 400 сум.
    95
    0
    0
  • 18 ноября 2017 в 08:38
    Бик уңышлы, әмма тыйнак мәктәп Шәһәребезнең 5нче гимназиясендә 2016-2017 уку еллары өчен хисап җыелышында булырга туры килде. Андый чараларга без – ата-аналар, гадәттә, теләмичә генә йөрибез. Әмма бу юлы «ник килеп утырдым инде мин монда» дигән үкенү хисе тумады.
    81
    0
    0
  • 18 ноября 2017 в 20:58
    Бакырчыларча күңел бәйрәме Менә сиңа шәһәр кызы! Шул яшькә җитеп, каз өмәсенең ничек узуын күрми яшә әле. Бер карасаң оят та, икенче яктан аңлашыла да. Ярар, үз-үземне акламыйм, гаебемне төзәттем, барысын да үз күзләрем белән күреп кайттым.
    74
    0
    1