Яшел Үзән

Әни өчен шәп бүләк нинди ул?

Тиздән иң кадерле бәйрәмнәрнең берсе – Әниләр көне якынлаша.

Быел бу көн 26 ноябрьгә туры килә. Иң якын кешегезгә нинди бүләк ясарга икән дип уйлап, баш ватып йөрисезме? Без сезгә ярдәмгә килергә әзер. “Яшел Үзән” газетасына подписка - иң шәп бүләк булачак. Ул бит 6 ай буе, атнасына ике тапкыр килеп торачак. Мондый мөмкинлекне кулдан ычкындырмагыз!

Теги:
Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
Реклама
  • 23 октябрь 2017 - 14:24
    Защити себя!
  • Тормышыгызда нәрсәләрне үзгәртер идегез?
    5 кеше тавыш бирде
  • Мин авылны сайлыйм!
  • «Ашыгырга ярамый, без бит балаларны йөртәбез!»
  • Яшел Үзәндә төрле милләт балалары татар телендә шигырьләр укыды
  • «Дуслар чабышы» Маяк спорт комплексында узды
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • 23 апрель 2018 - 11:06
    Яшел Үзән балалары сынатмый
    Узган җомгада “Пирамида” мәдәни-күңел ачу комплексында “Созвездие-Йолдызлык” ачык республика телевизион яшьләр фестиваленең гала-концерты узды.
    40
    0
    0
  • 20 март 2018 - 15:31
    Игътибар! Түбән Урысбага авыл җирлегенә сәркатип кирәк.
  • 1 ноябрь 2017 - 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.
  • 20 апрель 2018 - 12:52
    «Кичер мине, әнкәй!»: елатты да, көлдерде дә «Кичер мине, әнкәй!» – язучы Рабит Батулла әсәре буенча куелган спектакльнең исеме үк, ана белән бала арасында нәрсәдер булганын аңлата шикелле.
    268
    0
    1
  • 21 апрель 2018 - 08:11
    Җыеннар кайтавазы: НОРЛАТ Без, «Яшел Үзән» журналистлары, быел авыл җирлекләрендә узган халык җыеннарының барысын да газетабыз битләрендә яктыртып барырга тырыштык.
    154
    0
    0
  • 21 апрель 2018 - 15:11
    Куренекле актрисанын йорэге туктады... 83 яшендэ совет халкынын ин яраткан актрисасы вафат булды.
    145
    0
    0
  • 22 апрель 2018 - 09:59
    Тәрбия нигезе – иман Вакыт-вакыт берәр чара, бәйрәм уздырып, дер селкетеп алмасалар, Бакырчы буламыни соң инде ул?! Шунысы да мактауга лаеклы Бакырчы халкы үз казанында үзе генә кайнамыйча, тирә-як авылларда яшәүчеләрне дә җәлеп итә белә.
    103
    0
    2
  • 20 апрель 2018 - 11:26
    Чернобльчеләрне искә алып 26 апрельдә Черноболь атом электростанциясендә булган һәлакәт нәтиҗәләрен бетерүдә катнашкан якташларыбызны искә алачакбыз.
    96
    0
    0
  • 21 апрель 2018 - 17:45
    Халык каршы Инде хәбәр иткәнебезчә, узган шимбәдә Осиново бистәсендә «АГК- 1» компаниясе вәкилләре халык белән очрашты.
    89
    0
    0
  • 21 апрель 2018 - 12:04
    Иремнең беренче хатыныннан туган балалары бар. Ул үлгән очракта алар милеккә өмет итә аламы? – РФ Гражданлык кодексының 1142 маддәсе 1 пунктында, варислыкка закон буенча иң беренче чиратта балалар, хатын яки ир һәм әти-әни тора.
    85
    0
    0
  • 20 апрель 2018 - 14:01
    Интернет корбаннары ишәя Яшел Үзән эчке эшләр бүлегенә Интернет-ялган корбаны булган ике кеше мөрәҗәгать итә.
    84
    0
    0
Ночной режим