Яшел Үзән

Ландыш Нигъмәтҗанова Фәрит Таишев белән бергә булуын ник яшереп йөргән

Танылган җырчы Ландыш Нигъмәтҗанова белән әңгәмә укырга тәкъдим итәбез. - Ландыш, өч бала әнисе булу ничегрәк? - Ничек дип... Хатын-кыз бала табарга тиеш. Без бит үзебез өчен яшәмибез. Балалар өчен яшибез. Мин өч балалы гаиләдә үскәнгә, үземнең дә өч балам булуын теләдем. Менә шулай бер-бер артлы таптым. Әнвәргә - 5...

Танылган җырчы Ландыш Нигъмәтҗанова белән әңгәмә укырга тәкъдим итәбез.

- Ландыш, өч бала әнисе булу ничегрәк?

- Ничек дип... Хатын-кыз бала табарга тиеш. Без бит үзебез өчен яшәмибез. Балалар өчен яшибез. Мин өч балалы гаиләдә үскәнгә, үземнең дә өч балам булуын теләдем. Менә шулай бер-бер артлы таптым. Әнвәргә - 5 яшь, Ләйләгә - 1 яшь ярым, Гомәргә 5 ай булды.

- Гомәр туып, бер атна узгач, сине янә сәхнәдә күрдек. Фигураң бер дә үзгәрмәгән...

- Балаларымның өчесен дә әйбәт йөрттем. Ни дисәң дә, йөкле вакытта хәрәкәтләнү кирәк.

- Балаларны кем карый? Нянягыз бармы?

- Бөтенебез дә карый. Нянябыз да бар. Мин Казанга укырга кергәндә үк әти-әнием белән күченеп килгән идек. Әти-әнием һәрчак яныбызда.

- Балаларыгызның фотоларын беркайда да күргән булмады. Шулай да, улың Әнвәрнең коеп куйган әтисе икәнлеген ишетеп беләм.

- Күз тиюдән куркам. Интернетка бөтенләй куймыйбыз. Куйган очракта да, йөзләрен күрсәтмичә генә. Шуны әйтә алам: алар барысы да Фәриткә охшаган.

- Фәрит һаман шул урында эшлиме? Яңадан сәхнәгә әйләнеп кайтасы килмиме?

- Әйе, шунда ук - Казан медицина җиһазлары заводында. Иҗаттан китте инде.

- Беренче хатынының балалары белән аралашамы?

- Әлбәттә!

- Алимент түлиме?

- Түли.

- Заманында сине кыска күлмәктән сәхнәгә чыга дип тәнкыйтьләделәр.

- Күлмәкләремне җырның көенә карап сайлыйм. Кыскасы да, озыны да бар. Кыска күлмәктән чыгуның бер начар ягын да күрмим. Нәрсә кушалар, сәхнәгә шуны киеп чыгабыз. Контракт буенча эшлибез бит. "Мин алай эшләмим", - дип әйтергә тиеш түгелбез. "Татар җыры" фестивалендә шортыдан чыккач, тәнкыйть сүзләрен күп ишеттем. Матбугатта да ул турыда күп язылды.

- Ландыш, ник син Фәрит Таишев белән бергә булуыңны озак кына яшереп йөрдең?

- Яшермәдем. Ул хатыныннан аерылган, ирекле кеше иде. Аны "афишировать" итәсем генә килмәде. Белгән кеше белде. Ә менә журналистлар ни тели - шуны язды. Язсыннар, мин каршы түгел. Интервьюлардан баш тартмый идем. Уңай һәм тискәре интервьюлар да булды. Заманында сезнең журналист Габдерәхим дә "бомба" итеп язып чыкты.

- Фәрит Таишевны беренче хатыныннан тартып алгансың дигән сүзләр дә йөрде бит...

- Андый сүзләр гел булачак. Алар хәзер дә бар. Инде миңа Фәрит Таишев белән бергә тормыйбыз дигән сүзләр дә килеп җитте. Имеш, бәрелеп үлгәнмен дигән сүз дә чыккан. Анысы Уфадан килеп иреште. Балаларымны балалар йортыннан алганмын дигәнен дә ишеттем. Төрле гайбәт сүзләр бар. Кем тели, шул ышана. Нәрсәдер исбатларга теләмим.

- Каенана (җырчы Римма Ибраһимова) белән мөнәсәбәтләр ничек?

- Бик әйбәт! Ул бик акыллы, ачык хатын. Үзенең улын бик әйбәт белә. Күз тимәсен!

- Оныкларын карашамы?

- Үзе дә өч җирдә эшли. Килә, әлбәттә. Карый, булыша. Бик ярата үзләрен.

- Ландыш, репертуарыңда эстрада җырлары күп. Алар янына берәр татар халык җыры башкарыр идеңме?

- Кайбер фанат әбиләрем: "Ни өчен син татар халык җырларын җырламыйсың?" - диләр. Һәр артистның үз стиле. Кабатланасым килми. Аннары, татар халык җырларын җырлау нәрсәгә кирәк? Тавышны күрсәтер өченме? Җырлый ала микән дип тикшерергәме? Яшь, танылган җырчылардан Филүс Каһиров кебек матур итеп татар халык җырларын башкаручы бар микән?! Татар халык җырлары нигә кирәк миңа? Киләчәктә сольный концертларымда бер-ике номер итеп күрсәтә алам мин аны.

- Чын Ландыш Нигъмәтҗанова социаль челтәрләрдә утырамы?

- "Instagram"да гына утыра. Минем исемнән "Вконтакте"да утыручы "Ландыш Нигъмәтҗанова"ларга зур рәхмәт!

- Фәрит белән язылышканыгызга күпме булды инде?

- 8 ел. Фәрит белән беркайчан да талашмадык та, аерылышып та тормадык. Алла боерса, андый әйберләр булмаячак. Әгәр дә ул синең үз кешең булып, кызыксынулар туры килә икән, аерылуга урын юк. Минем өчен Фәрит - идеаль кеше. Үземне бик бәхетле дип саныйм. Балаларым, яраткан ирем бар. Аллага шөкер, гаиләбез нык.

Эльза ГАЗИЗОВА
Акчарлак
№ --- | 13.10.2015

Язма Матбугат.ру сайтыннан алынды.

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 21 февраля 2018 в 10:10
    Март аенда Татарстан халкын дәвамлы яллар көтә Халыкара хатын-кызлар көне уңаеннан республика халкы дүрт көн рәттән ял итәчәк.
    11
    0
    0
  • 21 февраля 2018 в 09:08
    Бәйрәм программасы Ватанны саклаучылар көне уңаеннан мәгариф һәм социаль учреждениеләрдә бихисап чаралар уздырылачак. Бу – хәрби-спорт уеннары, ветераннар белән очрашулар, музейга экскурсияләр, тематик уеннар һәм башкалар.
    22
    0
    0
  • 21 февраля 2018 в 08:25
    1 апрельдән пенсия 3 процентка кадәр артачак Хезмәт министрлыгы аңлатуынча, социаль пенсиянең уртача күләме 9 мең 62 сум булачак.
    35
    0
    0
  • 20 февраля 2018 в 14:48
    Быелгы сайлаудан нинди яңалыклар көтәргә? Үз гомерендә беренче тапкыр әлеге сәяси мөһим вакыйгада катнашучыларга сувенир бүләк итәчәкләр. Сайлауда 18 яше тулган 49 мең яшь татарстанлы катнашырга мөмкин. Аларга ТР Үзәк сайлау комиссиясе рәисе имзалаган чакыру да киләчәк.
    47
    0
    0
  • 20 февраля 2018 в 13:05
    Президент рәхмәте ​​​​​​​Күпьеллык нәтиҗәле хезмәте һәм республикада алкогольле продукциянең сыйфатына дәүләт контролен тәэмин итү  һәм кулланучылар базарында хокук бозуларны кисәтүгә зур өлеш кертүе өчен
    82
    1
    1
  • 20 февраля 2018 в 11:31
    Минтимер Шәймиевнең оныгы Россиянең иң бай хатын-кызлары исемлегендә Татарстанның беренче президенты Минтимер Шәймиевнең оныгы Камилә Шәймиева «Tatler» журналына биргән интервьюсында Forbes версиясе буенча үзенең Россиянең иң бай хатын-кызлары исемлегенә кертелгәнен белгәч, елап җибәрүе турында һәм бабасына оныкларын акча кадерен белергә өйрәткәне өчен рәхмәтле булуы турында сөйләгән. Бу хакта «Вести КАМАЗа»га сылтама белән «Мәйдан журналы» яза.
    131
    0
    0
  • 20 февраля 2018 в 10:03
    Һөнәри осталык бәйгесендә “А.М.Горький исемендәге Яшел Үзән заводы” акционерлык җәмгыятендә “Иң яхшы формовщик” һөнәрни осталык бәйгесе булды.
    51
    0
    0
  • 20 февраля 2018 в 09:02
    2017 елда Татарстанда 17 муниципаль архив ремонтланды Архивларны төзекләндерү мөһим документларның сакланышын тәэмин итә.
    39
    0
    0
  • 20 февраля 2018 в 08:35
    Мактауга лаек Мәгариф һәм балаларны, яшьләрне тәрбияләү өлкәсендә зур уңышларга ирешкәне өчен һәм юбилее уңаеннан
    97
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 19:54
    Миләүшә Сибгатуллина: «Улыбыз бер атна мәктәпкә бармыйча өйдә ятты, каршы килмәдем» «ТНВ» каналында «Манзара» тапшыруын алып барган (хәзер баш мөхәррире – авт.) Миләүшә Сибгатуллинаның ике улы үсә. Кәрим – VI, Хәким – II сыйныфта укый.
    170
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 16:49
    Күршеләрнең җирен алып буламы? – Күршеләрнең җир участокларында биш ел элек йортлары янды. Бакчаларында чүп үләне котыра, хуҗаларының килеп күренгәннәре дә юк. Аларның җирләрен алып миңа бирүләрен дәгъвалый аламмы?
    78
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 15:46
    Ташлама алучыларның акчасы арта 1 февральдән федераль ташлама алучыларга ай саен бирелә торган түләүләр һәм социаль хезмәтләр җыелмасы бәясе артты.
    128
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 14:34
    Традиция дәвам итә Һәр елдагыча, быел да кече шырданлылар якташыбыз, бөек мәгърифәтче Каюм Насыйриның рухына багышлап Коръән мәҗлесе  үткәрде.
    115
    0
    0
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 16 февраля 2018 в 10:32
    ТРЕБУЕТСЯ - администратор-кассир 1/2. 1500, соц.пакет, вахта. Деревня Исаково.
  • 6 февраля 2018 в 15:35
    Ачкычлар табылды Столичная 2а йортының бишенче подъезды янында ачкыч табылды⚠
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.
  • 20 февраля 2018 в 16:31
    Яшел Үзән районы укучылары хәрби җыр смотрында Бүген “Авангард” спорт комплексында Ватанны саклаучылар көне уңаеннан традицион хәрби җыр смотры узды.
    272
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 19:54
    Миләүшә Сибгатуллина: «Улыбыз бер атна мәктәпкә бармыйча өйдә ятты, каршы килмәдем» «ТНВ» каналында «Манзара» тапшыруын алып барган (хәзер баш мөхәррире – авт.) Миләүшә Сибгатуллинаның ике улы үсә. Кәрим – VI, Хәким – II сыйныфта укый.
    170
    0
    0
  • 20 февраля 2018 в 11:31
    Минтимер Шәймиевнең оныгы Россиянең иң бай хатын-кызлары исемлегендә Татарстанның беренче президенты Минтимер Шәймиевнең оныгы Камилә Шәймиева «Tatler» журналына биргән интервьюсында Forbes версиясе буенча үзенең Россиянең иң бай хатын-кызлары исемлегенә кертелгәнен белгәч, елап җибәрүе турында һәм бабасына оныкларын акча кадерен белергә өйрәткәне өчен рәхмәтле булуы турында сөйләгән. Бу хакта «Вести КАМАЗа»га сылтама белән «Мәйдан журналы» яза.
    131
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 15:46
    Ташлама алучыларның акчасы арта 1 февральдән федераль ташлама алучыларга ай саен бирелә торган түләүләр һәм социаль хезмәтләр җыелмасы бәясе артты.
    128
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 14:34
    Традиция дәвам итә Һәр елдагыча, быел да кече шырданлылар якташыбыз, бөек мәгърифәтче Каюм Насыйриның рухына багышлап Коръән мәҗлесе  үткәрде.
    115
    0
    0
  • 18 февраля 2018 в 12:03
    Бетне керосин да җиңми, ә тән пешәргә мөмкин Күбебез бетләүне үткән заман калдыгы дип уйлый, әмма чынбарлыкта педикулез дөньяда иң таралган авыруларның берсе. Бөтендөнья Сәламәтлек саклау оешмасы мәгълүматларына караганда, ел саен миллиардлаган кеше бетлеләр белән контактта була, һәр икенче кеше кайчан да булса бу «күңелсезлекне» үзендә татып карый.
    100
    0
    0
  • 20 февраля 2018 в 08:35
    Мактауга лаек Мәгариф һәм балаларны, яшьләрне тәрбияләү өлкәсендә зур уңышларга ирешкәне өчен һәм юбилее уңаеннан
    97
    0
    0
  • 19 февраля 2018 в 08:28
    Мунчаның да паспорты булырга тиешме? – Безнең дачада мунча һәм сарай бар. Хәзер һәрбер шундый объектның техник пас­порты булырга тиеш дип, сөйлиләр. Дөресме?
    95
    0
    0