Яшел Үзән

Кулдан акча түләү үткәндә калачак

Моннан ун ел элек, тормышыбызга кулдан акча бирми генә исәп-хисап ясау әле керә генә башлаганда, сатып алучының «Ничек түлисез?» дигән соравы сәеррәк яңгырый иде, ә хәзер гадәти күренешкә әверелде һәм без бик еш «Карточка белән!» дигән җавап ишетәбез.

Күбебез хезмәт хакын да карточка белән алабыз, товар һәм хезмәтләр өчен дә карточка белән түлибез. Кулдан акча бирми генә хисапны өзү - уңайлы, куркыныч та түгел һәм хәтта файдалы да. Шикләнәсезме? Әйдәгез соң, бергәләп карыйк!
Банк картасы - уңайлы
Уңайлыгы күз алдында: кибеткә кергәнче банкоматларны эзлисе, товар өчен түләгәндә акча җитә микән дип кайгырасы юк, сатучыга карточкаңны гына сузасы. Ә бит күп вакыт тере акча белән түләгәндә сатучыга аның ялган булмаганлыгын ачыкларга туры килә, кайвакыт кайтарып бирергә акчасы да булмый.
Банк картасы - куркынычсыз
Кесәдә акча йөртү - үзеңне куркыныч астына кую дигән сүз. Ә каракларны карта артык кызыксындырмый да. Картаны югалту ул әле акчасыз калу дигән сүз түгел. Картаны блокировкаларга, яңасын алырга була. Шул ук вакытта гамьсез йөрергә - ПИН-кодны теләсә кемгә әйтергә, шикле интернет-кибетләрдә карта белән түләргә ярамый.
Һәм табышлы да!
Хәзер исә матди плюсләрне санарга күчик. Кибеттә товар өчен кулдан түләгән кебек түлисез. Әгәр якында гына сезнең банк банкоматы булса, бу шулай. Әгәр башка банк банкоматы булса, акча салдырган өчен процентлар түлисегезне белә торгансыздыр. Чит илдә түләгәндә тагын да уңайлырак, анда кулдан акча алмаштыруга караганда валюта конвертациясе табышлырак санала. Кредит карталары тотучыларның хәле тагын да кызыктыргыч. Андыйларга товар һәм хезмәтләр өчен түләгәндә ташламалы чор беткәнче заем акчаларын түләүсез тоту хокукы бирелә. Илебезнең иң зур банкларының берсендә ташламалы чор 50 көнгә кадәр дәвам итүен исәпкә алсак, бик тә табышлы. Бу банкның партнер компанияләре банк картасы тотучыларга ташламалар да бирә. Товар өчен түләгәндә 5тән 20 процентка кадәр ташлама бирүчеләр бар.
Товар сатып алганда, башка төрле хезмәтләргә түләгәндә, чыннан да, карточкадан файдаланырга кирәк, дигән фикергә килгән булсагыз, алга!
Яшел Үзәндә исә товар һәм хезмәтләр өчен Татарстан Республикасында яшәүче картасы белән түләү популяр һәм отышлы.
Надия Галимҗанова

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 23 февраля 2018 в 20:15
    Концертларга рәхим итегез! Бу көннәрдә республика районнарында Татарстанның сәнгать йолдызлары, танылган җырчылар, бию коллективлары халыкка концерт күрсәтә.
    32
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 16:44
    Белә идегезме? • 23 февраль көне Кызыл Армия оешкан дата итеп очраклы алына. Чынлыкта аның декретына яңа стиль белән 28 гыйнварда кул куела.
    23
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 14:28
    Аякны юрганга карап суза торган вакыт Күгәйдә тырыш, эшчән һәм киләчәкне алдан күреп яши торган халык гомер итә. Йорт-җирләре төзек һәм чиста. Кышын да шулай, җәен дә. Һәр йортта мул итеп мал-туарын асрыйлар, чебешен үрчетәләр, бакчаларын гөлбакча итеп тоталар. Шулай ук аларга бердәмлек тә хас. Чөнки нинди чуалчык үзгәртеп корулар чорында да алар үз хуҗалыкларын саклап калу өчен нык торды.
    106
    0
    1
  • 23 февраля 2018 в 12:01
    «Майский» котлый үзегезне! Кадерле Ватанны саклаучылар! Хөрмәтле Бөек Ватан сугышы, Кораллы Көчләр ветераннары, сугышчы- интернационалистлар, илебезнең булачак сакчылары!
    38
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 10:17
    Район башлыгы яшел үзәнлеләрне бәйрәм белән тәбрикли! Кадерле яшел үзәнлеләр! Сезне чын күңелемнән Ватанны саклаучылар көне белән тәбрик итәм!
    43
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 08:52
    Ватанны саклау – һәркемнең изге бурычы Тагын ике көннән илебез Ватанны саклаучылар бәйрәмен билгеләп үтәчәк. Илне саклау ул – илнең иминлеген саклау, димәк, бүген ветераннар, хәрбиләр яки ил алдында изге бурычын үтәп кайтучылар гына түгел, тыныч тормышта Ватаныбыз куәтен арттыручылар бәйрәме дә, дип уйлыйбыз. Ә сезнең өчен ул нинди бәйрәм, кадерле укучылар? Менә шундый сорау белән кайберләрегезгә мөрәҗәгать иттек.
    87
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 07:30
    «А.М.Горький исемендәге Яшел Үзән заводы» директоры бәйрәм белән котлый! Хөрмәтле горькийлылар, яшел үзәнлеләр һәм шәһәребез кунаклары! Кадерле Хәрби Көчләр ветераннар!
    41
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 15:12
    Кисәтүләрсез штраф Газоннарда һәм балалар мәйданчыкларында машина куйган яшел үзәнлеләргә кисәтүләрсез генә штраф салыначак.
    67
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 14:08
    Васильевода укый да, ял да итә беләләр Мәктәп – белем учагы.Укыйбыз да, язабыз да, белем алабыз. Бәйрәмнәр дә үткәрәбез.
    119
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 11:12
    Туган тел көнен норлатлылар да билгеләп узды Сандугач теледәй моңлы, Чишмәдәй чиста телем!
    150
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 09:28
    Мәскәү салкыннары Татарстанга килә 23-28 февральдә Россия башкаласында уртача температура нормадан 7-12 градуска кимрәк булачак.
    81
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 08:54
    2017 елда Татарстан авылларында модульле 53 кибет төзелде Авылларны кибетләр белән тәэмин итү буенча республика программасы узган елдан тормышка ашырыла башлады.
    63
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 08:30
    Норлат әфганчыларны җыйды "Әфган-йөрәк ярасы"- ел саен унбишенче февральдә Совет сугышчыларының Әфганстан җиреннән чыгарылган искә алу, хәтер көнен, шулай дип, атасак дөресрәк булыр иде.
    248
    0
    0
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 22 февраля 2018 в 12:50
    Илебез иминлеген саклаучыларны хөрмәтләп – чәчәкләр
    Ватанны саклаучылар көне - дан-шөһрәт, кыюлык һәм батырлыкны гәүдәләндерүче бәйрәм. Ул барлык ир-атлар тантанасы, чөнки туган җиребезне саклау аларның бурычы. Бу көнне Ватанны үзләрен аямыйча басып алучылардан саклаучыларны, бүгенге тыныч вакытта да әлеге бурычларын үтәүне дәвам итүчеләрне данлау гадәткә кергән. Хөкүмәтебез елдан-ел әлеге бәйрәмнең патриотик ягына игътибарны арттыра. Һәйкәлләрне, мемориалларны чәчәкләргә күмү күркәм традициягә әйләнде.
    86
    0
    1
  • 16 февраля 2018 в 10:32
    ТРЕБУЕТСЯ - администратор-кассир 1/2. 1500, соц.пакет, вахта. Деревня Исаково.
  • 6 февраля 2018 в 15:35
    Ачкычлар табылды Столичная 2а йортының бишенче подъезды янында ачкыч табылды⚠
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.