Яшел Үзән

Илнар Сәйфиев: «Мин – декретта, ә Ленар өчен җавап бирә алмыйм»

Соңгы арада Илнар Сәйфиев сәхнәдә бик күренми, тамашачы хәтта борчыла башлады. Җырчының хәлен белеп шалтыратырга булдык.

- Хәерле көн! Ни хәлләрегез бар?
- Исәнмесез! Бар да яхшы, Аллага шөкер! Балалар күп булгач, алар белән мәш киләм. Ләйсәннең берүзенә генә авыр, ярдәм итешергә кирәк. Үземне декрет ялында дип әйтсәм дә була. Бер баланы үстерүе әллә ни авыр түгел, ә менә берьюлы өчне?!

Тамашачы хәтерлидер, ярты ел элек игезәк балаларыбыз туды. 4 яшьлек Ләйләбезнең хәзер Аяз энесе һәм Айзилә сеңлесе бар. Шулар белән уйнап, шаярып, күбрәк вакытны уздырасы килә. Әле кичә “ватрушка” дигән чана алып, рәхәтләнеп шудык. Балакайлар бигрәк тиз үсә бит, шуны күреп калырга иде. Әзрәк үссеннәр дә, аннары гастрольләргә чыгып китәрмен дип торам.

- Тормыш иптәшегезгә ярдәмгә бала караучы яллассагыз уңайлырак булмасмы?
- Юк, балаларымны күрәсем генә килеп тора. Әлегә алардан аерылу бик авыр. Аннары чит кешегә дә ияләштерәсе килми.

- Олы кызыгыз Кыш бабайны көтәдер инде?
- Ничек кенә көтә әле?! Теләкләренә көн дә нәрсә дә булса өстәлеп тора. Телевизорда, интернетта уенчык рекламалары күп бит. “Әтикә, шул кирәк!” – дип кенә тора. Ул курчакларының нинди генә төре юк?! Артык очындырмыйм дисәң дә, бала теләген үтисе килә.

- Ленар Сәйфиев та хәзер күренми...
- Аның өчен җавап бирә алмыйм, үзеннән сорагыз. Нишләп ятадыр?! Аның бит хатыны да, балалары да юк: гастрольләрдә йөреп кайтса була. Хәзер без бик сирәк күрешәбез, минем үз мәшәкатьләрем.

Илнар бик кабаланып сөйләште, ике баласы да кулында иде. Ахырда берсе телефонын тартып алды да, шуның белән сөйләшүебез өзелде. Күп балалы әтигә уңышлар телибез!

Шәһри Казан

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 11 декабря 2017 в 14:29
    “Полукамушкалар” – милли мирасыбыз ТР Мәдәният министрлыгы боерыгы нигезендә Яшел Үзәндә “Француз акционерлык җәмгыяте”  заводының 1898 – 1900 елларда төзелгән торак йортлары  РФ халыкларының  мәдәни мирасы объектлары  реестрына кертелгән.
    4
    0
    0
  • 11 декабря 2017 в 11:36
    Айдар Галимов кызы Айгизәнең җырлавына ник каршы? Айгизәнең инстаграмдагы аккаунтына язылучылар, аның киенүе, җырлавы Риананыкын хәтерләткәнен белә. Чит илдә болай киенү нормаль күренеш булса, татар-башкорт мохитендә моны аңламаучылар да бар.
    61
    0
    0
  • 11 декабря 2017 в 10:41
    Татарстанда җылыта Синоптиклар фаразынча, иртәгә, 12 декабрьдә иртән Татарстанда һава температурасы -7 градус булачак.
    51
    0
    0
  • 11 декабря 2017 в 09:50
    Декабрьдә магнит давыллары Декабрьдә магнит бураннары еш була. Бу айда 4сеннән 7 декабрьгә кадәр тоташ магнит бураннары күзәтелде.
    24
    0
    0
  • 11 декабря 2017 в 08:09
    Яшел Үзәннән Данил Буранов «Голос-6» тамашасы ярымфиналына узды Данил чирекфиналда Валерий Меладзеның «Лимбо» җырын башкарды.
    35
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 20:52
    Гаиләгездә онкология очрагы бар икән, ешрак тикшеренеп торыгыз Хәзер яшьләр акылдан яза бугай. Кызымның кашларына һәм иреннәренә татуаж ясатасы килә. Бу куркыныч түгелме икән?
    33
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 18:19
    Нәсыйхәтләре калебне ныгыта, хәдисләре гыйлем өсти Яшел Үзән мөселманнары быел да Мәүлид бәйрәмен зурлап билгеләп үтте. Пәйгамбәребез Мөхәммәд (с.г.в.) дөньяга килгән көнне бәйрәм итү хәзер традициягә әйләнеп, динебезнең, телебезнең асыллыгын ассызыкларга мөмкинлек бирә. Шуның белән бергә бу кичә Россия­татар галиме, дин һәм җәмәгать эшлеклесе Галимҗан Баруди истәлегенә дә багышланды.
    35
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 16:05
    Җир мәсьәләсендә прокуратура таләбен суд аклаган Яшел Үзән прокуратурасы муниципаль район башкарма комитетында җир, аны бәяләү һәм милек турындагы законнарның үтәлешен тикшергәндә кайбер кимчелекләргә тап булган. Эшләмәгән генә хаталанмый дип дөрес әйтәләрдер инде.
    30
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 14:42
    Картлыкны кичектерүче продуктлар Кәбестә – барлык төре дә күз күремен, сөяк тукымасын һәм аң зирәклеген саклый.
    47
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 13:09
    Язылмыйча булдыра алмый, ничә яшьтә булса да Хөрмәтле «Яшел Үзән» редакциясе! Сезгә Вәсилә Шакирова исеменнән аның кызы яза.
    74
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 11:30
    Татарстан Росреестры — коррупциягә каршы Хөрмәтле гражданнар! Татарстан Росреестры коррупциягә каршы көрәшү алымы булган «ышаныч телефоны» 8(843) 255-25-77 турында исегезгә төшерә.
    0
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 10:09
    Яшел Үзән сандугачы «Татар моңы» җиңүчесе Казанда «Пирамида» күңел ачу үзәгенең концертлар залында IX «Татар моңы» халыкара яшь башкаручылар телевизион конкурсының гала-концерты зур күтәренкелек белән узды. Татар моңын, татар җырын яратучылар белән зал шыгрым тулы иде.
    89
    0
    1
  • 9 декабря 2017 в 20:22
    Әйдәгез, тормышны сайлыйк! Хәрәкәттә – бәрәкәт, диләр. Бу, чынлап та, шулайдыр. Дәү әниемнең сеңлесе 105 яшендә дөнья куйды. Шул орчык кадәр, катырак җил чыкса, очып китәрдәй карчыкның тик торганын хәтерләмим. 100 яшенә кадәр үзен-үзе карап, мунчасын ягып, тавыклар асрап яшәде. Сиксәненче дистәне ваклаучы кызын гел «утырма, йөр, йөрмәгәнгә авырта синең ул аякларың» дип тиргәр иде.
    141
    0
    0
Реклама
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Сез үз тормышыгыз белән канәгатьме?
    Проголосовало 52 человек
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 9 декабря 2017 в 09:48
    Яшел Үзәннең бердән-бер Хезмәт Герое янында кунакта
    9 декабрь - истәлекле көннәр календаренда иң мөһим даталарның берсе. 2007 елның февралендә РФ Дәүләт Думасы кабул иткән карар нигезендә, РФ Геройларын гына түгел, шулай ук, Советлар Союзы, Социалистик Хезмәт Геройларын, Изге Георгий һәм Дан орденнары кавалерларын да хөрмәтлибез. Чөнки ул - Россиядә Ватан Геройлары көне.
    90
    0
    0
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.
  • 8 декабря 2017 в 15:41
    Ләйсән Таишева ни өчен улына гадәти булмаган исем кушкан? Ел башында Ләйсән белән интервью эшләгәндә “Кайчан бәби алып кайтасыз?” – дип сораган идек, ул: “Кияүгә чыкканчы, кайчан кияүгә чыгасың?” – дип йөдәтә иделәр, хәзер игътибар бәбигә күчте. Малай яки кыз алып кайткач: “Аңа иптәшкә тагын берәрне алып кайтыгыз инде”, - дип йөдәтерләр. Бәбигә кагылышлы сорауга мин: “Кайчан туса – шунда була”, - дип җавап бирәм. Ул бит бер безнең теләктән генә тормый”, - дип җавап биргән иде.
    314
    0
    0
  • 9 декабря 2017 в 18:07
    Соңарган әманәт Авылыбызның үткәне турында истәлекләр туплаганда күп кенә материалны Рабига апа Дәминовадан яздырып алган идек. Ул сугыш елында һәм соңрак та авыл Советы рәисе булып эшләгәнгә, авылның яшәешен, сулышын белгән кеше. Мәктәптәге очрашуларда аның төгәл көне-сәгате белән хәтерләп әйткән, сөйләгәннәре күз алдымда.
    236
    0
    3
  • 9 декабря 2017 в 15:02
    Яшел Үзән шәһәрендә истәлекле вакыйга 16 ел элек нигез салына башлаган һәм бөтен шәһәр халкы, предприятиеләр ярдәме белән төзелеп сафка баскан һәм шәһәрнең архитектура үзәгенә әверелгән үзәк мәчет - Җәмигъ мәчете рәсми ачылды.
    159
    0
    2
  • 9 декабря 2017 в 12:32
    Яшел Үзән районында “Лексус” һәм йөк машинасы “маңгайга-маңгай” бәрелешкән Юл һәлакәте Яшел Үзән районында М7 федераль трассаның 746нчы чакрымында булган.
    158
    0
    0
  • 9 декабря 2017 в 11:17
    Салават Фәтхетдинов быелгы «Татар җыры»нда катнашу турында: «Минем башка анда чыгыш ясарга теләгем юк» Былтыр узган «Татар җыры» башкалардан аерылып торды: берьюлы ике «барс» алганнар булды, мәрхүмә Хәния Фәрхигә беренче «барс»ын кабат тапшырдылар һәм... тамашада Салават Фәтхетдинов чыгыш ясамады. Ул көнне эстрадабыз мэтры Мәскәүдә сольный концертын куйды. Әлбәттә, аның булмавы күпләрне шаккатырды.
    147
    0
    0
  • 9 декабря 2017 в 20:22
    Әйдәгез, тормышны сайлыйк! Хәрәкәттә – бәрәкәт, диләр. Бу, чынлап та, шулайдыр. Дәү әниемнең сеңлесе 105 яшендә дөнья куйды. Шул орчык кадәр, катырак җил чыкса, очып китәрдәй карчыкның тик торганын хәтерләмим. 100 яшенә кадәр үзен-үзе карап, мунчасын ягып, тавыклар асрап яшәде. Сиксәненче дистәне ваклаучы кызын гел «утырма, йөр, йөрмәгәнгә авырта синең ул аякларың» дип тиргәр иде.
    141
    0
    0
  • 8 декабря 2017 в 11:59
    «Татар Авылы»на – Президент гранты Исак авылында урнашкан «Татар Авылы» этнографик музее РФ Президенты грантына лаек булды.
    122
    0
    0
  • 8 декабря 2017 в 08:25
    Яшел Үзәндә Җәмигъ мәчете ачыла Тантанада мөфти Камил хәзрәт Сәмигуллин, мөфти Тәлгать хәзрәт Таҗетдин, Яшел Үзән район башлыгы Александр Тыгин һ.б. катнаша.
    102
    0
    0