Яшел Үзән

Гармун бит ул – татар рухы (2нче кисәк)

Мәртәбәле жюри, ә алар арасында Татарстанның халык артисты, Казан дәүләт мәдәният һәм сәнгать университеты доценты Илсур Сафин, Татарстанның атказанган сәнгать эшлеклесе Шәмсия Җиһангирова, Бөтендөнья татар конгрессы башкарма комитетының Яшел Үзән бүлекчәсе җитәкчесе Әлфия Мирхәйдәрова һәм музыка укытучылары да бар иде.

Балалар бакчасында эшләүче тәрбиячеләр дә, балалар да мактауга лаек. Әле бик нәни булуларына карамастан, тулы зал алдында каушамыйча, сәхнәдә үзләрен иркен тотып чыгыш ясадылар. Әле кулларына гармун алмасалар да, башка уен коралларында уйнап, җырлап, татар моңына гашыйк булуларын исбатладылар.
Фестивальгә күрше Чуашия респуб­ликасының Урмай авылыннан «Тамчы» мишәрләр ансамбле дә килгән иде. Алар сәхнәдә ничек итеп җырлап-биергә кирәклеген күрсәтте ичмасам. Бар яктан сәләтле, чая балалар җыелган бу төркемгә, нәкъ мишәрләр инде менә, афәрин! Күрше республикадан өйрәнерлегебез бар. Безнекеләр дә кимен куймады, аеруча гармун-тальянда моңлы көйләр сузучы малайларга кызлар күзе төшми калмагандыр. Гармун уйный белүче егетләр элек- электән бер баскычка югары булган. Миңа Осиново гимназиясендә белем алучы Алмаз Айзатулловның, Васильевоның балалар музыка мәктәбендә укучы Данис Карамышев, Әдел Сәлахетдиновның чыгышлары ошады. Бик җанлы барган бәйгедән соң җиңүчеләрне билгеләү, мөгаен, җиңел булмагандыр. Ә нәтиҗәләр түбәндәгечә:
Мәктәпләр арасында:
I. 5нче гимназиянең «Сөенеч» ансамбле;
I. Урмай авылыннан «Тамчы» ансамбле;
I. 1нче лицейдан Инсаф һәм Бәхтияр Сәлаховлар дуэты;
II. Васильевоның балалар музыка мәктәбенә йөрүчеләр.
Соло башкаручылар:
I.3нче гимназиядән Әмир Шиһабиев;
II.Осиново гимназиясеннән Алмаз Айзатуллов;
III.10нчы гимназиядән Владислав Надеж­дин.
Балалар бакчалары арасында
ансамбльләр:
I. «Киләчәк» балалар бакчасы;
II. «Незабудка» балалар бакчасы;
II. «Радуга» балалар бакчасы;
III. «Антошка» балалар бакчасы.
Алия Гаязова

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 23 февраля 2018 в 20:15
    Концертларга рәхим итегез! Бу көннәрдә республика районнарында Татарстанның сәнгать йолдызлары, танылган җырчылар, бию коллективлары халыкка концерт күрсәтә.
    32
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 16:44
    Белә идегезме? • 23 февраль көне Кызыл Армия оешкан дата итеп очраклы алына. Чынлыкта аның декретына яңа стиль белән 28 гыйнварда кул куела.
    23
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 14:28
    Аякны юрганга карап суза торган вакыт Күгәйдә тырыш, эшчән һәм киләчәкне алдан күреп яши торган халык гомер итә. Йорт-җирләре төзек һәм чиста. Кышын да шулай, җәен дә. Һәр йортта мул итеп мал-туарын асрыйлар, чебешен үрчетәләр, бакчаларын гөлбакча итеп тоталар. Шулай ук аларга бердәмлек тә хас. Чөнки нинди чуалчык үзгәртеп корулар чорында да алар үз хуҗалыкларын саклап калу өчен нык торды.
    106
    0
    1
  • 23 февраля 2018 в 12:01
    «Майский» котлый үзегезне! Кадерле Ватанны саклаучылар! Хөрмәтле Бөек Ватан сугышы, Кораллы Көчләр ветераннары, сугышчы- интернационалистлар, илебезнең булачак сакчылары!
    38
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 10:17
    Район башлыгы яшел үзәнлеләрне бәйрәм белән тәбрикли! Кадерле яшел үзәнлеләр! Сезне чын күңелемнән Ватанны саклаучылар көне белән тәбрик итәм!
    43
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 08:52
    Ватанны саклау – һәркемнең изге бурычы Тагын ике көннән илебез Ватанны саклаучылар бәйрәмен билгеләп үтәчәк. Илне саклау ул – илнең иминлеген саклау, димәк, бүген ветераннар, хәрбиләр яки ил алдында изге бурычын үтәп кайтучылар гына түгел, тыныч тормышта Ватаныбыз куәтен арттыручылар бәйрәме дә, дип уйлыйбыз. Ә сезнең өчен ул нинди бәйрәм, кадерле укучылар? Менә шундый сорау белән кайберләрегезгә мөрәҗәгать иттек.
    87
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 07:30
    «А.М.Горький исемендәге Яшел Үзән заводы» директоры бәйрәм белән котлый! Хөрмәтле горькийлылар, яшел үзәнлеләр һәм шәһәребез кунаклары! Кадерле Хәрби Көчләр ветераннар!
    41
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 15:12
    Кисәтүләрсез штраф Газоннарда һәм балалар мәйданчыкларында машина куйган яшел үзәнлеләргә кисәтүләрсез генә штраф салыначак.
    67
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 14:08
    Васильевода укый да, ял да итә беләләр Мәктәп – белем учагы.Укыйбыз да, язабыз да, белем алабыз. Бәйрәмнәр дә үткәрәбез.
    119
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 11:12
    Туган тел көнен норлатлылар да билгеләп узды Сандугач теледәй моңлы, Чишмәдәй чиста телем!
    150
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 09:28
    Мәскәү салкыннары Татарстанга килә 23-28 февральдә Россия башкаласында уртача температура нормадан 7-12 градуска кимрәк булачак.
    81
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 08:54
    2017 елда Татарстан авылларында модульле 53 кибет төзелде Авылларны кибетләр белән тәэмин итү буенча республика программасы узган елдан тормышка ашырыла башлады.
    63
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 08:30
    Норлат әфганчыларны җыйды "Әфган-йөрәк ярасы"- ел саен унбишенче февральдә Совет сугышчыларының Әфганстан җиреннән чыгарылган искә алу, хәтер көнен, шулай дип, атасак дөресрәк булыр иде.
    248
    0
    0
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 22 февраля 2018 в 12:50
    Илебез иминлеген саклаучыларны хөрмәтләп – чәчәкләр
    Ватанны саклаучылар көне - дан-шөһрәт, кыюлык һәм батырлыкны гәүдәләндерүче бәйрәм. Ул барлык ир-атлар тантанасы, чөнки туган җиребезне саклау аларның бурычы. Бу көнне Ватанны үзләрен аямыйча басып алучылардан саклаучыларны, бүгенге тыныч вакытта да әлеге бурычларын үтәүне дәвам итүчеләрне данлау гадәткә кергән. Хөкүмәтебез елдан-ел әлеге бәйрәмнең патриотик ягына игътибарны арттыра. Һәйкәлләрне, мемориалларны чәчәкләргә күмү күркәм традициягә әйләнде.
    86
    0
    1
  • 16 февраля 2018 в 10:32
    ТРЕБУЕТСЯ - администратор-кассир 1/2. 1500, соц.пакет, вахта. Деревня Исаково.
  • 6 февраля 2018 в 15:35
    Ачкычлар табылды Столичная 2а йортының бишенче подъезды янында ачкыч табылды⚠
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.