Яшел Үзән

Алинә Сафиуллина кияүгә чыкмаган кызларга нәрсә киңәш итә?

Соңгы берничә айда тамашачы күз алдыннан бераз гына югалып торган Алинә Сәфиуллина үзен тулысы белән диярлек гаиләсенә багышлый.

Бөтен вакытын хәзер ул тугыз айлык Нариман улы янында үткәрә. Шуңа күрә хәлләрен белергә дип шалтыраткач та: "Өйдә утыручы хатын-кызның бөтен сүзе баласы турында инде ул!" - дип көлде.

"Гаилә корып җибәргәч, бик теләсәк тә ике ел бәбиебез булмады. Ә улыбыз тугач бала тәрбияләүнең никадәр авыр икәнлеген тойдым. Нариман көйсезрәк булды, эчләре дә авыртып җәфалады. Шуңа күрә хәзер кияүгә чыгарга теләгән кызларга, шаяртып: "Анда нәрсә бар инде? Ашыкмагыз, барасы килгән җирегезгә барып, күрәсе килгән җирегезне күреп калыгыз", - дим. - Иртә кияүгә чыгарга кирәкми. Һәр нәрсәнең үз вакыты. Ашыгып чыкмасам да, үзем дә ерак гастрольләрне, концертларны сагынам. Шулай да акрын-акрын гына булса да концерт программаларында чыгыш ясарга тырышам. Сабантуйларда җырладым. Кеше янына чыккач рәхәт инде. Киләчәккә иҗатыма бәйле планнар да кора башладым. Эльвира Хамматова белән концертларыбыз да тукталган иде, аларны да кабат башларбыз, бәлки", - диде яшь әни.
- Кечкенә бала булгач, чит илгә ял итәргә бару да артка чигереләме, Алинә?
- Мин уйламасам да, ирем Рамиль ялында гаилә белән Дубайга барырга бик тели. Анда барсак улыбызны да үзебез белән алырбыз дип уйлап торабыз.
Чыганак - Шәһри Казан

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
Реклама
  • 23 октября 2017 - 14:24
    Защити себя!
  • Тормышыгызда нәрсәләрне үзгәртер идегез?
    Проголосовало 38 человек
  • Яшел Үзән – Җиңү язы һәркем күңеленә яшәү дәрте, рухи көч өсти
  • Мин авылны сайлыйм!
  • «Ашыгырга ярамый, без бит балаларны йөртәбез!»
  • Яшел Үзәндә төрле милләт балалары татар телендә шигырьләр укыды
  • «Дуслар чабышы» Маяк спорт комплексында узды
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • 8 мая 2018 - 10:44
    Сатам Авылда йорт сатам.
  • 8 мая 2018 - 10:27
    Сатам ЖБИ-кольца, брусчатка заводского производства.
  • 20 марта 2018 - 15:31
    Игътибар! Түбән Урысбага авыл җирлегенә сәркатип кирәк.
  • 19 мая 2018 - 08:02
    ЧӘЧҮ БЫЕЛ АВЫР БАРА Аграр ел, уңыш җыеп алу белән көзен тәмамлана һәм кырларга беренче трактор керерлек булгач, язын кабат башлана.
    217
    0
    0
  • 18 мая 2018 - 07:21
    "Иң яхшы ишегалды" җәйге фотоконкурс старт ала Үзегезнең өй яны тирәсеннән фотоларыгызны җибәрегез.
    203
    0
    1
  • 21 мая 2018 - 08:35
    Яшел Үзәндә Сабан туе кайчан була? Татар халкының милли сабан туе Яшел Үзәндә 16 июньдә уздырылачак.
    121
    0
    0
  • 19 мая 2018 - 15:05
    Рәхмәт хаты Бакырчы авылында туып, хәзерге вакытта шушы авылда яшәүче, кадерле туганым, укытучым Рәхимулла кызы Рәйханә апа Зәйнуллинаның яңа гына табадан төшкән «Мин көзләргә гашыйк» һәм «Бакырчымда таңнар ата» дигән китапларын укып чыктым.
    115
    0
    1
  • 19 мая 2018 - 13:59
    Күчмә Кубок кемнәр кулында? Бөтендөнья бию көне уңаеннан Норлат мәдәният йортында зур бию бәйрәме булды: 23 авыл Күчмә кубокны алу өчен көч сынашты.
    106
    0
    0
  • 19 мая 2018 - 18:36
    Ачыктан-ачык: Илназ Гариповка әти булырга тәкъдим ясаганнар Популяр җырчы Илназ Гарипов белән соңгы арада әллә нинди хәлләр булып тора. Төрмәдә дә утырып чыкты, концертына памперслар да алып килделәр.
    94
    0
    0
  • 19 мая 2018 - 17:21
    «Хәзер ботымны кисеп бирәм!» дигәч, әнине кочып еладык Миңа 10 яшь. Кояшлы матур җәйге көн. Бөтен кеше бәйрәмгә, Сабан туена әзерләнә. Без, балалар да, матур күлмәкләр, яулыкларны хәзерлибез. Кинәт коточкыч хәбәр – сугыш. Аяз көнне яшен суккандай булды. Аптырау, елау... Менә шуннан башланды мәхшәр.
    91
    0
    1
  • 18 мая 2018 - 09:57
    Кан басымын үлчәгәндә җибәрелә торган хаталар   Йөрәк-кан тамырлары авыруларыннан Җир йөзендә бик күп кеше үлә. Һәм кан басымын  даими контрольдә тоткан очракта, үлемне кисәтеп була, диләр табиблар. Әмма тонометр белән кан басымын исәпләгәндә кеше бик күп хата лар җибәрә. Әгәр дә кан басымын дөрес үлчәсәгез, табиблар сезгә бәлки дару  да билгеләмәс. Сезнең игътибарга  Америка  йөрәк ассоциациясенең  (American Heart Association) җиде киңәшен тәкъдим итәбез.
    90
    0
    0
Ночной режим