Яшел Үзән

2016 елны нәрсә киеп каршы алырга?­

2016 ел хуҗасы - утлы кызыл Маймыл булачак. Көнчыгыш календарь буенча ул каршылыклы хайван. Шуңа да Яңа елны каршы алганда нинди кием кию турында астрологлар фикере бүленгән.

Яңа ел төнендә ел хуҗалары гына түгел, ә табигый көчләр дә алмашыначак. Маймыл утлы булгач, кызыл йә булмаса кишер төсен сайларга кирәк. Бу төсләрнең кушылмасына яки сары төскә өстенлек бирсәгез дә була. Шулай ук ачык, гадәти булмаган костюм кисәгез дә утлы Маймылның күңеленә хуш килер.
2016 елда озын күлмәк һәм классик ирләр костюмы кию мөһим түгел. Катлы-катлы тегелгән кыска итәк, төсле чалбар белән футболка, төрле төсле бәрхет галстук - болар барысы да кызык, гадәти булмаган, җанлы булып күренәчәк. Һәм моңа капма-каршы фикер дә бар, йолдызлар тыныч төсләргә киенергә киңәш бирә. Киемнәрегез аксыл- көрән, крем, ал төстә булырга мөмкин. Мондый образ йомшак, гадәти, тыныч булып күренәчәк. Аксыл блузка уртача озынлыктагы итәк белән килешле булыр.
Шулай итеп, 2016 елны нәрсә киеп каршы алырга? Арты ачык кызыл озын күлмәкме, әллә аксыл көрән төстәге блузка кияргәме? Бәлки, кыска кызыл итәк белән сары майка гына киеп җибәрергәдер? Болар бары тик астрологлар киңәше генә. Күргәнегезчә, йолдызлар да бертөрле генә киңәш бирми. Иң мөһиме - костюмыгызның материалы синтетик тукымадан түгел, ә табигый тукымадан булуы.
Яңа ел прическасы
Маймыл күңелле, уйнарга яратучан хайван, сайлаган прическагыз да аңа килешергә тиеш. Ул вульгар, катлаулы, креатив булырга тиеш түгел. Романтик, элегант сүзләре күбрәк туры килә.
Озын чәчле булсагыз, гөдрәләтергә мөмкин. Гадәттә, чәчегезне өеп йөргән булсагыз, бәйрәмдә прическагызны тамыр­дан үзгәртеп, туры итеп кенә куя аласыз. Чын чәчәк белән бизәп тә куярга мөмкин.
Макияж
Быел матурлыгыгызны чагылдыра торган табигый макияж актуаль. Кашларыгыз да килеш­ле итеп сызылган, аллә каян кычкырып тормаска тиеш. Макияж кигән киемегезгә туры килсен. Әгәр дә киләсе елны ачык төсле күлмәк киеп каршы алырга телисез икән, йөзегез тыныч тонда булсын. Һәм, киресенчә, гади, тыныч төстәге кием киясез икән, төп басымны макияжга ясагыз. Ялтыравык­лы элементларга игътибар бирегез. Тень сайлаганда аксыл-көрән төсләргә игътибар итегез.
Аксессуар сайлыйбыз
Утлы Маймыл булгач, алтын бизәнгечләр бик тә актуаль булачак. Алка, муенса, беләзек - нәзакәтле генә түгел, ә канун буенча да туры килә. Караңгы төстәге киемгә көмеш бизәнгечләр килешә. Гәрәбәдән ясалган әйберләр дә кисәгез була.

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 23 февраля 2018 в 20:15
    Концертларга рәхим итегез! Бу көннәрдә республика районнарында Татарстанның сәнгать йолдызлары, танылган җырчылар, бию коллективлары халыкка концерт күрсәтә.
    32
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 16:44
    Белә идегезме? • 23 февраль көне Кызыл Армия оешкан дата итеп очраклы алына. Чынлыкта аның декретына яңа стиль белән 28 гыйнварда кул куела.
    23
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 14:28
    Аякны юрганга карап суза торган вакыт Күгәйдә тырыш, эшчән һәм киләчәкне алдан күреп яши торган халык гомер итә. Йорт-җирләре төзек һәм чиста. Кышын да шулай, җәен дә. Һәр йортта мул итеп мал-туарын асрыйлар, чебешен үрчетәләр, бакчаларын гөлбакча итеп тоталар. Шулай ук аларга бердәмлек тә хас. Чөнки нинди чуалчык үзгәртеп корулар чорында да алар үз хуҗалыкларын саклап калу өчен нык торды.
    106
    0
    1
  • 23 февраля 2018 в 12:01
    «Майский» котлый үзегезне! Кадерле Ватанны саклаучылар! Хөрмәтле Бөек Ватан сугышы, Кораллы Көчләр ветераннары, сугышчы- интернационалистлар, илебезнең булачак сакчылары!
    38
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 10:17
    Район башлыгы яшел үзәнлеләрне бәйрәм белән тәбрикли! Кадерле яшел үзәнлеләр! Сезне чын күңелемнән Ватанны саклаучылар көне белән тәбрик итәм!
    44
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 08:52
    Ватанны саклау – һәркемнең изге бурычы Тагын ике көннән илебез Ватанны саклаучылар бәйрәмен билгеләп үтәчәк. Илне саклау ул – илнең иминлеген саклау, димәк, бүген ветераннар, хәрбиләр яки ил алдында изге бурычын үтәп кайтучылар гына түгел, тыныч тормышта Ватаныбыз куәтен арттыручылар бәйрәме дә, дип уйлыйбыз. Ә сезнең өчен ул нинди бәйрәм, кадерле укучылар? Менә шундый сорау белән кайберләрегезгә мөрәҗәгать иттек.
    87
    0
    0
  • 23 февраля 2018 в 07:30
    «А.М.Горький исемендәге Яшел Үзән заводы» директоры бәйрәм белән котлый! Хөрмәтле горькийлылар, яшел үзәнлеләр һәм шәһәребез кунаклары! Кадерле Хәрби Көчләр ветераннар!
    41
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 15:12
    Кисәтүләрсез штраф Газоннарда һәм балалар мәйданчыкларында машина куйган яшел үзәнлеләргә кисәтүләрсез генә штраф салыначак.
    68
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 14:08
    Васильевода укый да, ял да итә беләләр Мәктәп – белем учагы.Укыйбыз да, язабыз да, белем алабыз. Бәйрәмнәр дә үткәрәбез.
    119
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 11:12
    Туган тел көнен норлатлылар да билгеләп узды Сандугач теледәй моңлы, Чишмәдәй чиста телем!
    150
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 09:28
    Мәскәү салкыннары Татарстанга килә 23-28 февральдә Россия башкаласында уртача температура нормадан 7-12 градуска кимрәк булачак.
    81
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 08:54
    2017 елда Татарстан авылларында модульле 53 кибет төзелде Авылларны кибетләр белән тәэмин итү буенча республика программасы узган елдан тормышка ашырыла башлады.
    63
    0
    0
  • 22 февраля 2018 в 08:30
    Норлат әфганчыларны җыйды "Әфган-йөрәк ярасы"- ел саен унбишенче февральдә Совет сугышчыларының Әфганстан җиреннән чыгарылган искә алу, хәтер көнен, шулай дип, атасак дөресрәк булыр иде.
    248
    0
    0
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 22 февраля 2018 в 12:50
    Илебез иминлеген саклаучыларны хөрмәтләп – чәчәкләр
    Ватанны саклаучылар көне - дан-шөһрәт, кыюлык һәм батырлыкны гәүдәләндерүче бәйрәм. Ул барлык ир-атлар тантанасы, чөнки туган җиребезне саклау аларның бурычы. Бу көнне Ватанны үзләрен аямыйча басып алучылардан саклаучыларны, бүгенге тыныч вакытта да әлеге бурычларын үтәүне дәвам итүчеләрне данлау гадәткә кергән. Хөкүмәтебез елдан-ел әлеге бәйрәмнең патриотик ягына игътибарны арттыра. Һәйкәлләрне, мемориалларны чәчәкләргә күмү күркәм традициягә әйләнде.
    87
    0
    1
  • 16 февраля 2018 в 10:32
    ТРЕБУЕТСЯ - администратор-кассир 1/2. 1500, соц.пакет, вахта. Деревня Исаково.
  • 6 февраля 2018 в 15:35
    Ачкычлар табылды Столичная 2а йортының бишенче подъезды янында ачкыч табылды⚠
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.