Яшел Үзән

Көн темасы

  • 21 ноябрь 2019 - 08:37
    Бәрәңгегә һәйкәл ачканнар
    Алабуга районының Иске Күклек авылы җирлегендә яшәүчеләрнең акчаларына төзелгән ул һәйкәл.
  • 20 ноябрь 2019 - 15:40
    Ачыктан-ачык эшлим. Мин – үзмәшгуль
    Хезмәтчеләр ялламый гына эшчәнлекләрен алып баручы затлар (аларның күбесе өйләрендә генә чәч кисә, тырнак ясый, ризыклар, ярымфабрикатлар әзерли һ.б.), гадәттә, шәхси эшмәкәр буларак теркәлми. Моның сәбәпләре дә бар: кәгазь эше мәшәкатьләреннән башлап, салым түләүдән экономияләүгә кадәр. Андыйлар өчен берничә төбәктә генә үзмәшгульлеккә салым тәҗрибәсе башланган иде.
  • 19 ноябрь 2019 - 17:43
    Завтра Татарстан ждет 20-градусный мороз
    Автомобилистов предупреждают о сильном гололеде.
  • 18 ноябрь 2019 - 08:35
    Игътибар! Ут булмаячак!
    «Челтәр компаниясе» ААҖенең Идел буе электр челтәрләре хәбәр итүенчә, төзекләндерү эшләре бару сәбәпле, вакытлыча элект бирү туктатылачак.
  • 17 ноябрь 2019 - 09:20
    Милли рухлы укулар
    Быел II Халыкара «Җәлил укулары» әдәби бәйгесе 1 октябрьдә старт алган иде. Аның колачы да, географик киңлеге дә елдан-ел зурая. Димәк, әлеге укуларны оештыручы Бөтендөнья татар конгрессы, ТР Мәдәният, мәгариф һәм фән министрлыкларының куйган максатлары тормышка аша.
  • 16 ноябрь 2019 - 10:50
    Без исән, телебез исән, татарлыгыбыз исән!
    Татарстанның китап нәшриятына 100 ел тулу уңаеннан һәм татар матбугатын популярлаштыру, газета-журналга язылучыларны арттыру максатыннан, республикабыз районнарында «Уку бәйрәме» уза. Язучылар, журналистлар, баш мөхәррирләр десанты Яшел Үзәнгә дә килеп төште.
  • 15 ноябрь 2019 - 08:56
    Бәхетле гаиләнең сере - елмаюда
    Районыбыз авыллары буйлап йөргәндә нинди генә күркәм гаиләләр белән танышмыйбыз да, кемнәр белән генә аралашмыйбыз. Үз гомеребездә беренче генә тапкыр күрешсәк тә, күпләр белән уртак телне тиз табабыз үзе. Бу юлы да Мулла Илендә гомер итүче Гарифуллиннар гаиләсендә безне, якын туганнарыдай, колач җәеп каршы алдылар.
  • 8 ноябрь 2019 - 11:55
    Почтальоннар арасында подписка остасын эзлибез
    2020 елның беренче ярты еллыгына язылу кампаниясенең иң кызган мәле, аңа йомгак ясарга ике айдан чүт кенә азрак вакыт калып бара.
  • 7 ноябрь 2019 - 12:10
    "Яңа ел ремонты" комедиясендә Яшел Үзән дә бар
    Кызы һәм әнисе кайтып җитәр алдыннан, Маргога фатирында ремонт ясау өчен 24 сәгать кирәк.
  • 7 ноябрь 2019 - 09:40
    Ярты миллион сум акча кая очкан? Чиркәүгәме, әллә берәрсе кесәсенәме?
    Ярты миллион сум акча кая очкан? Чиркәүгәме, әллә берәрсе кесәсенәме?
  • 4 ноябрь 2019 - 17:59
    Ноябрь башында Яшел Үзән районында кайда ут булмаячак?
    "Челтәр компаниясе " АҖ районда электр энергиясен өзү турында кисәтә.
  • 1 ноябрь 2019 - 15:03
    Игътибар! 5 ноябрьдән 2,4,6 номерлы автобусларның хәрәкәт итү схемасы үзгәрәчәк!
    5 ноябрьдә, якынча иртәнге сәгать 10да, ремонт өчен ябылган Комаров урамы буенча юл хәрәкәт итү өчен ачылачак.
  • 1 ноябрь 2019 - 11:23
    Әй, шүрәле, шүрәле, безнең янга кил әле!
    Кече Шырданда «Зеленый Дол» инвестицияләр үзәге откан Президент гранты буенча «Татар авылына сәяхәт. Каюм Насыйри мирасы» дип аталган туристлар маршруты эшли башлады. Балалар өчен «Шүрәледә кунакта» дип аталган программаны яшь туристлар бик яратты.
  • 31 октябрь 2019 - 17:40
    МЧС напоминает жителям Татарстана о мерах предосторожности во время гололедицы
    После шести часов вечера сегодня и до шести часов вечера 1 ноября на дорогах Татарстана местами возможно появление гололедицы.
  • 30 октябрь 2019 - 15:25
    ЮЛЛАР, ЮЛЛАР, ИНДЕ НИЧӘ ЕЛЛАР...
    Безнең илдә гомер-гомергә булган ике проблеманы бөтен дөнья белә. Ул – дураклар һәм юллар. бүгенге көндә беренчеләре белән хәл тагын да кискенләшә барса да, икенче мәсьәлә яхшы якка үзгәрә кебек. Кайчан карама, кар дими, яңгыр дими – асфальт салалар, үзәккә үткән бөкеләр ясап – юл төзекләндерәләр. Әмма юк икән шул, күпме генә тырышсак та, бездә сыйфатлы юл юк икән. Моны белгечләр исбатлаган.