Яшел Үзән

Язның үзе кебек сез - ягымлы, гүзәл һәм җылы

Кадерле хатын-кызлар! Шәһәр һәм районның барлык ир-егетләре исеменнән һәм шәхсән үземнән язның беренче бәйрәме - 8 Март уңаеннан иң ихлас котлауларны кабул итегез! Нәкъ менә шушы бәйрәм сезнең чын матурлыгыгызны күрергә мөмкинлек бирә. Сез безгә үзебезгә ышаныч арттырасыз, матур эшләргә рухландырасыз, авыр минутларда ярдәмгә ашыгасыз. Сезгә озак елларга җитәрлек нык...

Кадерле хатын-кызлар!
Шәһәр һәм районның барлык ир-егетләре исеменнән һәм шәхсән үземнән язның беренче бәйрәме - 8 Март уңаеннан иң ихлас котлауларны кабул итегез! Нәкъ менә шушы бәйрәм сезнең чын матурлыгыгызны күрергә мөмкинлек бирә. Сез безгә үзебезгә ышаныч арттырасыз, матур эшләргә рухландырасыз, авыр минутларда ярдәмгә ашыгасыз.
Сезгә озак елларга җитәрлек нык сәламәтлек, мәхәббәт, бәхет-шатлыклар телибез. Тормышыгызда шатланыр һәм сөенер өчен сәбәпләр чыгып кына торсын, йортыгызда тынычлык булсын. Яхшы кәеф һәрвакыт юлдашыгыз булсын!
Александр Тыгин,
Яшел Үзән муниципаль район башлыгы

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
Реклама
  • 23 октября 2017 в 14:24
    Защити себя!
  • Сез үз тормышыгыз белән канәгатьме?
    Проголосовало 56 человек
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • Безнең кораблар Гарәп диңгезен иңли башлады
  • Маякта йозлэгэн казый жыелды. Нэрсэ булган???
  • МЕТЕОРда балалар өчен оештырылган ярыш
  • Юныс Сафиуллин белән очрашу кичәсе
  • 12 декабря 2017 в 14:51
    Прогресс – табигать законы
    Һәр яшел үзәнлене эш урынына һәм өйгә, поликлиника яки мәктәпкә, азык-төлек базарына, йә булмаса поездга вакытында алып барып җиткерү өчен иртә таңнан торып, төнгә кадәр эшләү – Яшел Үзән пассажир автотранспорты предприятиесе хезмәткәренең бурычы. Мактаулы юбилей көннәрендә, күңел бәйрәм сорый.
    83
    0
    1
  • 1 ноября 2017 в 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.
  • 10 декабря 2017 в 10:09
    Яшел Үзән сандугачы «Татар моңы» җиңүчесе Казанда «Пирамида» күңел ачу үзәгенең концертлар залында IX «Татар моңы» халыкара яшь башкаручылар телевизион конкурсының гала-концерты зур күтәренкелек белән узды. Татар моңын, татар җырын яратучылар белән зал шыгрым тулы иде.
    153
    0
    1
  • 11 декабря 2017 в 11:36
    Айдар Галимов кызы Айгизәнең җырлавына ник каршы? Айгизәнең инстаграмдагы аккаунтына язылучылар, аның киенүе, җырлавы Риананыкын хәтерләткәнен белә. Чит илдә болай киенү нормаль күренеш булса, татар-башкорт мохитендә моны аңламаучылар да бар.
    132
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 13:09
    Язылмыйча булдыра алмый, ничә яшьтә булса да Хөрмәтле «Яшел Үзән» редакциясе! Сезгә Вәсилә Шакирова исеменнән аның кызы яза.
    125
    0
    0
  • 12 декабря 2017 в 09:58
    Россиядә беренче һәм икенче балага түләнгән айлык акчаның күләме билгеле булды Белгород өлкәсендә аның күләме – иң түбән, ә Чукотка автономияле округында иң югары булачак, диде хезмәт һәм социаль яклау министры Максим Топилин.
    109
    0
    0
  • 12 декабря 2017 в 14:51
    Прогресс – табигать законы Һәр яшел үзәнлене эш урынына һәм өйгә, поликлиника яки мәктәпкә, азык-төлек базарына, йә булмаса поездга вакытында алып барып җиткерү өчен иртә таңнан торып, төнгә кадәр эшләү – Яшел Үзән пассажир автотранспорты предприятиесе хезмәткәренең бурычы. Мактаулы юбилей көннәрендә, күңел бәйрәм сорый.
    83
    0
    1
  • 11 декабря 2017 в 10:41
    Татарстанда җылыта Синоптиклар фаразынча, иртәгә, 12 декабрьдә иртән Татарстанда һава температурасы -7 градус булачак.
    82
    0
    0
  • 12 декабря 2017 в 15:49
    Мактаулы исем Авыл хуҗалыгы производствосында күпьеллык намуслы хезмәте өчен
    71
    0
    0
  • 10 декабря 2017 в 14:42
    Картлыкны кичектерүче продуктлар Кәбестә – барлык төре дә күз күремен, сөяк тукымасын һәм аң зирәклеген саклый.
    69
    0
    0