Яшел Үзән

Безнең йортта – Яңа ел

Хөрмәтле газета укучыларыбыз, инде традиция буларак Яшел Үзән районы башлыгы һәм «Яшел Үзән» газетасы призына ел саен үткәрелә торган конкурска фотоларны кабул итәбез.

Конкурска  җибәрелгән  фотолар йортыгызны, үзегез яши торган урамыгызны  Яңа елга ничек  бизәвегез турында сөйләргә тиеш. Әлеге чараның максаты – яши торган йортыгызны гына бизәү түгел,  гаилә әгъзаларын,  авылдашларны, күршеләрне  берләштерү, матурлык  тудырып,  туган җиребезне  тагын да ямьләндерү.


Хәтерләсәгез, узган җәй «Ишегалдым – гөлбакча» конкурсында җиңүчеләргә 40 мең сумга кадәр сертификатлар тапшырылган иде. Кышкы конкурсны район башлыгы Александр Тыгин күтәреп алды һәм  бүләкләре саллы булыр, дип ышандыра.

Фотоларыгызны yashel_uzen@mail.ru почтасына җибәрегез, 1се декабрь аеныкы булса, 2нчесе гыйнвар аенда төшерелгән булсын.


* Быелгы конкурсның бер үзенчәлеге – анда бары тик «Яшел Үзән»гә язылучылар гына катнаша ала.

 

Гыйләҗевлар гаиләсе. Күгәй

Саимә һәм Ринат Миңнуллиннар. Кече Шырдан

Закировлар гаиләсе. Олы Шырдан 

 

Садыйков Әсгать. Юынчы

Гайнуллин Рөстәм Мансур улы. Айдар авылы

 

Ахметшин Шамил Кәрим улы. Айдар авылы

 

Зәйнуллин Рөстәм Габдрахман улы. Күгеш

 

Хәмидуллиннар гаиләсе. Мамадыш-Әкил

 

Нигъмәтуллин Айнур Рафикъ улы. Күгеш

 

Хәлилова Сания Равил кызы. Күгеш

 

Йосыпов Фидаил Касыйм улы. Күгеш

Садриев Азат Раил улы. Айдар

Хәлиуллин Хәмит. Карашәм

 

Абзаллиннар гаиләсе. Олы Ачасыр

 

Миннәхмәтовлар гаиләсе. Акъегет

 

Гадиевлар гаиләсе. Олы Ачасыр

Хәбибуллина Таһира. Уразлы авылы

Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (32)
  • 10 февраль 2018 - 15:57
    Без имени
    «Безнен йортта- Яна ел» конкурсына ышанып тавыш бирэ башлаган идек.Инде хазер ботен конкурсларга ышанычыбыз бетте.Безнен уйлавыбызча,бу конкурснын тавыш биру нэтижэлэре дорес тугел.Сонгы бер тон эчендэ 1000 тавыш жыеп алырга момкин микэн? Курэсен, бу конкурста БИЛГЕЛЕ бер кеше жинэргэ тиеш булган!
  • 7 февраль 2018 - 20:22
    Без имени
    Кто выиграл?
  • 3 февраль 2018 - 14:50
    Без имени
    Гайнуллин
  • 1 февраль 2018 - 09:24
    Без имени
    Несправедливо кто-то из начально борется за победу, а у кого то не буду показывать пальцем за ночь 1000 выросло Эх я думала что конкурс честный и накрутка не будут считать
  • 1 февраль 2018 - 09:11
    Без имени
    кто то изначально борется за победу, а у кого-то за сутки больше 1000 опять все накручивают.
  • 1 февраль 2018 - 08:53
    Без имени
    Хамидуллиннар гаиласенен дэ бик матур,ел саен ясыйлар Хэм конкурса катнашалар,жине явлавыгызны телэп калабыз!!)
  • 31 гыйнвар 2018 - 13:27
    Без имени
    Накрутка уж это точно. Безобразие. Устроили тут базар.
  • 30 гыйнвар 2018 - 20:50
    Без имени
    Бигрэк тэ накручивать итэлэр голосларны.
  • 30 гыйнвар 2018 - 16:39
    Без имени
    Халилова Сания апа узе олы булсанда, кунеле хаман яшь икэн, молодец 👍🏻
  • 30 гыйнвар 2018 - 16:10
    Без имени
    Закировлар гаиләсе. Олы Шырдан бик матыр молодцы
  • 29 гыйнвар 2018 - 22:38
    Без имени
    Молодцы Кугешлэр !!! Сания болеем за тебя
  • 29 гыйнвар 2018 - 20:39
    Без имени
    Ачасырдагыларның бигрәк матур!!! Молодцы
  • 29 гыйнвар 2018 - 20:17
    Без имени
    Халилова Сания Равил кызы Кугеш
  • 29 гыйнвар 2018 - 16:23
    Без имени
    Гайнуллин Рустам
  • 29 гыйнвар 2018 - 10:01
    Без имени
    Гайнуллин Рустам
  • 28 гыйнвар 2018 - 13:08
    Без имени
    Монда Айдар Кугеш бик активно икэн.молоды!!!
  • 28 гыйнвар 2018 - 12:14
    Без имени
    Гайнуллин Рустам
  • 27 гыйнвар 2018 - 21:59
    Без имени
    Гайнулин Рустам
  • 27 гыйнвар 2018 - 20:53
    Без имени
    Супер
  • 27 гыйнвар 2018 - 18:13
    Без имени
    Гайнулин Рустам
  • 27 гыйнвар 2018 - 15:07
    Без имени
    Миннехметовалар
  • 27 гыйнвар 2018 - 12:58
    Без имени
    Гайнуллин Рустам
  • 27 гыйнвар 2018 - 12:18
    Без имени
    Гайнулин рустам
  • 27 гыйнвар 2018 - 10:02
    Без имени
    Гайнуллин Ростам Айдар
  • 27 гыйнвар 2018 - 09:44
    Без имени
    👍👍👍👍👍
  • 26 гыйнвар 2018 - 21:12
    Без имени
    Голосую за Гайнуллин Рөстәм Мансур
  • 26 гыйнвар 2018 - 19:41
    Без имени
    Рустам абый молодец
  • 26 гыйнвар 2018 - 19:22
    Без имени
    Гайнуллин Рустам
  • 26 гыйнвар 2018 - 19:19
    Без имени
    Гайнуллин Рустам
  • 26 гыйнвар 2018 - 19:02
    Без имени
    тавыш бирдем.саннар узгэрми.ник алай ул?
  • 26 гыйнвар 2018 - 18:23
    Без имени
    Гайнуллин Рустам
  • 26 гыйнвар 2018 - 16:03
    Без имени
    Гайнулин Рустам
  • 20 май 2018 - 15:00
    Рөстәм һәм Ләйлә Галиевлар: «Кызлар бездән көлә» Татар эстрадасының тагын бер җырлы гаиләсе, ТМТВ премиясе лауреатлары – Рөстәм һәм Ләйлә Галиевлар зур кызлары Риананың чыгарылыш кичәсенә әзерләнә икән. Юк, шундый зур кызлары бар микән дип аптырамагыз!
    24
    0
    0
  • 20 май 2018 - 13:14
    Виктор Колотов – футбол йолдызы Якташыбыз футболчы Виктор Колотов спорт карьерасын Юдинода һәм Яшел Үзәндә башлый һәм чын футбол йолдызына әйләнә.
    13
    0
    0
  • 20 май 2018 - 11:59
    Банк исәп-хисапларыннан урлаулар өчен җәза көчәйтелгән Заман алга барган һәм электрон исәп-хисаплар, банк карталары киң кулланылышка кергән саен, шуларга бәйле хокук бозулар да була. Мошенниклык очраклары да арта.
    15
    0
    0
  • 20 май 2018 - 10:48
    Күңелемдәгесен әйтәм Олы Ачасырның Татарстан урамында чүп контейнерларын көздән бирле түкмиләр, чүпкә батабыз, зинһар ярдәм итегез!
    32
    0
    0
  • 20 май 2018 - 09:03
    Шәхси хуҗалыклар үзе өчен мал чалганда ветеринария белешмәсе кирәкми Терлекләр җирлектә махсус булдырылган урыннарда гына суелырга тиеш.
    31
    0
    0
  • 20 май 2018 - 07:59
    Рәсемнәрдә – милли бизәкләр Яшел Үзән мөселман дөньясы киләчәк буынны тәрбияләү буенча үзеннән зур өлеш кертә. Менә апрель аенда гына шәһәр мәдрәсәсендә Коръән уку бәйгесе булып узса, хәзер район мөхтәсибәте балалар арасында «Милли бизәкләр» рәсем бәйгесе оештырды.
    31
    0
    0
  • 19 май 2018 - 18:36
    Ачыктан-ачык: Илназ Гариповка әти булырга тәкъдим ясаганнар Популяр җырчы Илназ Гарипов белән соңгы арада әллә нинди хәлләр булып тора. Төрмәдә дә утырып чыкты, концертына памперслар да алып килделәр.
    67
    0
    0
  • 19 май 2018 - 17:21
    «Хәзер ботымны кисеп бирәм!» дигәч, әнине кочып еладык Миңа 10 яшь. Кояшлы матур җәйге көн. Бөтен кеше бәйрәмгә, Сабан туена әзерләнә. Без, балалар да, матур күлмәкләр, яулыкларны хәзерлибез. Кинәт коточкыч хәбәр – сугыш. Аяз көнне яшен суккандай булды. Аптырау, елау... Менә шуннан башланды мәхшәр.
    67
    0
    1
  • 19 май 2018 - 15:05
    Рәхмәт хаты Бакырчы авылында туып, хәзерге вакытта шушы авылда яшәүче, кадерле туганым, укытучым Рәхимулла кызы Рәйханә апа Зәйнуллинаның яңа гына табадан төшкән «Мин көзләргә гашыйк» һәм «Бакырчымда таңнар ата» дигән китапларын укып чыктым.
    78
    0
    1
  • 19 май 2018 - 13:59
    Күчмә Кубок кемнәр кулында? Бөтендөнья бию көне уңаеннан Норлат мәдәният йортында зур бию бәйрәме булды: 23 авыл Күчмә кубокны алу өчен көч сынашты.
    75
    0
    0
  • 19 май 2018 - 12:44
    Татар Наратлысы яңа һәйкәлле булды Татар Наратлысы авылы халкы быелгы язны, илебез өчен мөһим булган Бөек Җиңү көнен аеруча дулкынланып, шатланып каршы алды.
    45
    0
    0
  • 19 май 2018 - 10:59
    Җәннәт капкалары ачык, уразада булыйк! Без, ниһаять, мөбарәк һәм рәхмәтле Рамазан аена кердек. Быел Ураза табигатьнең бик матур чорына туры килүе белән үзенчәлекле булыр.
    42
    0
    0
  • 19 май 2018 - 09:34
    БДИны Идел аръягы мәктәбе укучылары Яшел Үзәндә тапшыра Әле генә башланган иде, уку елы кабат ахырына якынлаша. Димәк, бердәм дәүләт имтиханнарын тапшырырга да күп калмады. Укучылар, укытучылар, әти-әниләр өчен бик дулкынландыргыч һәм җаваплы чор җитә.
    55
    0
    0
Реклама
  • 23 октябрь 2017 - 14:24
    Защити себя!
  • Тормышыгызда нәрсәләрне үзгәртер идегез?
    36 кеше тавыш бирде
  • Яшел Үзән – Җиңү язы һәркем күңеленә яшәү дәрте, рухи көч өсти
  • Мин авылны сайлыйм!
  • «Ашыгырга ярамый, без бит балаларны йөртәбез!»
  • Яшел Үзәндә төрле милләт балалары татар телендә шигырьләр укыды
  • «Дуслар чабышы» Маяк спорт комплексында узды
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • 8 май 2018 - 10:44
    Сатам Авылда йорт сатам.
  • 8 май 2018 - 10:27
    Сатам ЖБИ-кольца, брусчатка заводского производства.
  • 20 март 2018 - 15:31
    Игътибар! Түбән Урысбага авыл җирлегенә сәркатип кирәк.
Ночной режим