Яшел Үзән

Исәнме, Яңа ел!

Менә, ниһаять, зур өметләр баглап яңа елга - Елан елына да аяк атладык! Быел Норлат мәдәният йорты эшен яңа үзгәрешләр белән ачып җибәрде. Өч көн буена Кыш Бабай һәм Кар кызы үзенең әкият геройлары белән кечкенә балаларны, өйләренә килеп, Яңа ел белән котлап йөрде. Балаларның күңелләрен күреп, җырлап-биеп бүләкләр өләштеләр....

Менә, ниһаять, зур өметләр баглап яңа елга - Елан елына да аяк атладык! Быел Норлат мәдәният йорты эшен яңа үзгәрешләр белән ачып җибәрде.
Өч көн буена Кыш Бабай һәм Кар кызы үзенең әкият геройлары белән кечкенә балаларны, өйләренә килеп, Яңа ел белән котлап йөрде. Балаларның күңелләрен күреп, җырлап-биеп бүләкләр өләштеләр. ПМК, Албаба сөт комбинаты эшчеләрен котладылар һәм балаларына да әкият-тамаша күрсәттеләр!
Шәүкәт Миңнуллин, Айнур Нурмиев үзләренең моңлы, ягымлы тавышлары белән кунакларның күңелен күтәрде. Барлык мәдәният хезмәткәрләре тарафыннан әзерләнгән концертны халык җылы кабул итте.
Ял көннәрендә дә мәдәният учагы сүнмәде, 80нче елгы көйләр белән ял кичәсе уздырылды. Залдагы матур итеп бизәлгән яшел чыршыбыз ул көннәрдә күпме кунаклар кабул итте, элеккеге дусларны очраштырды! Мәдәният өлкәсендә актив катнашкан мәктәп балаларына Президент чыршысына бару бәхете елмайды!
Безнең Идел аръягы талантларга бик бай. Арабызда җырга-моңга гашыйк кешеләр яши, без моңа еллык отчет концертларында тагын бер кат инандык. Ике ай дәверендә булып узган бәйгедә җиңүчеләрне сайлап алдык. Без аларны март аенда Олы Ачасыр мәдәният йортында, йомгаклау концертында күрә алырбыз дип ышанабыз!
Киләчәктә дә мәдәният учагы сүнмәсен, сүрелмәсен иде дигән теләктә калабыз!
Лилия Сибгатуллина.
Норлат

Теги: 250
Нравится
Поделиться:
Реклама
Комментарии (0)
  • 22 апреля 2018 - 18:12
    Кушкапка уеннары УЕН кешелек белән бер яшьтә. Ул безне үстереп кенә калмый, интеллектны формалаштыра, дөньяга мөнәсәбәтне булдыра һәм мөмкин булган башка төрле күзаллаулар белән үзебезнең карашны яраклаштыра. Бу бик акыллы язылган кебек тоела, әмма уенның асылын чагылдыра.
    46
    0
    0
  • 22 апреля 2018 - 16:05
    Әтиеңә ышанып тормавың хәерле Улым әтисе белән күрешә алмаганына бик борчыла.
    22
    0
    0
  • 22 апреля 2018 - 14:50
    Сөйкемле сөяк Хөрмәтле газета укучыларыбыз, сезнең игътибарга, инде күпләрегез таныш булган Гөлнур Айзат иҗатын кабат тәкъдим итәбез. Бер сулышта укылучы әсәрләр авторы белән якыннанырак танышыгыз.
    34
    0
    0
  • 22 апреля 2018 - 13:01
    Ветеринарлар чаң суга Республика ветеринарлары чаң суга: куркыныч авырулар үтеп кермәсен өчен саклык чаралары күрергә кирәк.
    50
    0
    0
  • 22 апреля 2018 - 11:45
    Мин декрет ялында, ә мине эшемнән азат иткәннәр. Бу законлымы? – Юк, законлы түгел. Эш бирүче инициативасы белән йөкле хатын арасында хезмәт килешүе туктатылуга юл куелмый.
    21
    0
    0
  • 22 апреля 2018 - 09:59
    Тәрбия нигезе – иман Вакыт-вакыт берәр чара, бәйрәм уздырып, дер селкетеп алмасалар, Бакырчы буламыни соң инде ул?! Шунысы да мактауга лаеклы Бакырчы халкы үз казанында үзе генә кайнамыйча, тирә-як авылларда яшәүчеләрне дә җәлеп итә белә.
    85
    0
    2
  • 22 апреля 2018 - 08:45
    Мошенниклар кесәсенә 110 мең сум салганнар Яшел Үзәндә ике кеше интернет-ялган корбаны булган. Алар мошенниклар кесәсенә икесе бергә 110 мең сум акча салган.
    25
    0
    0
  • 22 апреля 2018 - 07:22
    Төзекләндерү компаниясе башлана Электр компаниясенең төп максаты – кулланучыларны ышанычлы, сыйфатлы һәм арзан электр белән тәэмин итү. Җиһазларны төзек һәм өзлексез эшләрлек халәттә тоту өчен ел саен техник хезмәт күрсәтү, төзекләндерү һәм модернизацияләү буенча планлы эшләр башкарыла.
    30
    0
    0
  • 21 апреля 2018 - 20:37
    Рафил Җәләлиев һәм Эльмира Гыйльфанова: Бу дуэтны махсус оештырмадык Гүя, язгы урманны таң калдырып, парлы сандугачлар сайрый…
    45
    0
    0
  • 21 апреля 2018 - 17:45
    Халык каршы Инде хәбәр иткәнебезчә, узган шимбәдә Осиново бистәсендә «АГК- 1» компаниясе вәкилләре халык белән очрашты.
    77
    0
    0
  • 21 апреля 2018 - 16:22
    ТОТАЛЬ ДИКТАНТ – 2018 14 апрель – гади шимбә генә түгел, «Тоталь диктант» язган көн буларак тарихка кереп калды.
    30
    0
    0
  • 21 апреля 2018 - 15:11
    Куренекле актрисанын йорэге туктады... 83 яшендэ совет халкынын ин яраткан актрисасы вафат булды.
    128
    0
    0
  • 21 апреля 2018 - 14:57
    Үзгәреш елы авырлыклары Хәзер авылларда эш булмагач яшьләр тизрәк читкә китү ягын чамалый.
    45
    0
    0
Реклама
  • 23 октября 2017 - 14:24
    Защити себя!
  • Тормышыгызда нәрсәләрне үзгәртер идегез?
    Проголосовало 5 человек
  • Мин авылны сайлыйм!
  • «Ашыгырга ярамый, без бит балаларны йөртәбез!»
  • Яшел Үзәндә төрле милләт балалары татар телендә шигырьләр укыды
  • «Дуслар чабышы» Маяк спорт комплексында узды
  • Бакырчыда Мәүлид бәйрәме
  • Яшел Үзән пассажир автотранспорт предприятиясендә ничек бәйрәм иттеләр?
  • Авыр атлетлар кабат Яшел Үзәндә
  • Бакырчыда каз өмәсе
  • Яшел Үзән полициясе бәйрәм итте (ФОТОРЕПОРТАЖ)
  • Газовикларның риск зонасына васильеволылар да эләгә
  • 19 апреля 2018 - 13:52
    Сабан туе көннәре билгеле булды
    Быел, халыкның иң яраткан һәм бүгенге көнгә килеп җиткән иң борынгы йола-бәйрәмнәренең берсе булган Сабантуй, Рамазан ае тәмамлангач булачак.
    779
    0
    2
  • 20 марта 2018 - 15:31
    Игътибар! Түбән Урысбага авыл җирлегенә сәркатип кирәк.
  • 1 ноября 2017 - 10:53
    БЕЗ СЕЗНЕ КӨТӘБЕЗ! Белдерүләрегезне 5-67-02 телефоны аша яки Гоголь ур, 23а йортына килеп калдыра аласыз.
Ночной режим