Яшел Үзән

7 сентябрь 2019 яңалыклары

  • 7 сентябрь 2019 - 20:01
    8 сентябрьгә һава торышы
    Начар метеорологик күренешләр күзәтелә. Татарстан Республикасы территориясендә 8 сентябрьдә төнлә һәм иртән урыны белән томан булачак, ди синоптиклар.
  • 7 сентябрь 2019 - 19:00
    Яшел Үзәндә X5 бүлү үзәген ачачаклар
    Яңа Тура авылы биләмәсендә X5 Retail Groupның бүлү үзәген ачу агымдагы елның ноябренә планлаштырылган. Үзәкнең гомуми мәйданы 40 мең кв. метрдан артып китә.
  • 7 сентябрь 2019 - 17:30
    Бишнә янә мәктәпле
    Сигез ел элек Бишнәдәге белем йорты оптимальләштерүгә эләгеп, башлангычка әйләндерелгәч, балаларга дистә чакрым ераклыкта икенче авыл мәктәбенә йөрергә туры килде. Халык сорый торгач, район белем учагын яңадан торгызуны хуплап чыга.
  • 7 сентябрь 2019 - 16:19
    Алтын һәм Мәрмәр: Екатеринбургтагы гади мәктәп патша сарайларына ошап калды
    Екатеринбургта ремонттан соң укучылар килгәч мәктәпне танымадылар. Каникуллар вакытында 106 нчы мәктәп чын Версальгә әверелде. Идәндә-мәрмәр, стеналарда — алтын, зөбәржәт колонналар.
  • 7 сентябрь 2019 - 15:00
    Гөмбә белән сак эш ит
    Гөмбәне танымыйсың, җыя белмисең икән, бу эшкә тотынмавын хәерле. Җыя белсәң, шул ук көнне төрләре буенча аерып, черекләрен ташлап, эшкәртергә кирәк.Гөмбә белән агуланудан куркасың икән, аны азлап кына ашарга, кулдан сатып алмаска, (чөнки кешеләрнең гөмбәне каян җыйганын сез белмисез).
  • 7 сентябрь 2019 - 11:20
    Хөрмәтле Яшел Үзәнлеләр! Сезне ихлас күңелдән Шәһәр көне белән котлыйм!
    Әлеге бәйрәм – төрле буын, төрле милләт, мәдәният һәм дин бердәмлеге символы булып тора. Яшел Үзән – республикабызда иң яхшы һәм матур шәһәрләрнең берсе. Ә биредә гомер кичергән һәм иң гүзәл вакытларын аңа багышлаганнар өчен ул – иң яраткан шәһәр.
  • 7 сентябрь 2019 - 10:10
    Кадерле дуслар! Хөрмәтле яшел үзәнлеләр!
    «А.М.Горький исемендәге Яшел Үзән заводы» АҖнең күпмеңлек коллективы исеменнән сезне чын йөрәктән искиткеч бәйрәм – Шәһәр көне белән котлыйбыз.
  • 7 сентябрь 2019 - 09:05
    Хөрмәтле яшел үзәнлеләр! Кадерле дуслар!
    «Ак Барс» Суднолар төзү Корпорациясе» АҖ коллективы исеменнән Шәһәр көне белән иң җылы котлауларыбызны кабул итеп алыгыз!
  • 7 сентябрь 2019 - 08:01
    Кадерле яшел үзәнлеләр!
    Чын йөрәктән Яшел Үзәннең 87 еллыгы белән котлыйм. Шәһәр көне – ул кеше куллары, хезмәте белән булдырылган бәйрәм.