Яшел Үзән

10 сентябрь 2015 яңалыклары

  • 10 сентябрь 2015 - 15:16
    Ышанган һәм нык алданган
    Кәрәзле элемтә салонында эшләүче 20 яшьлек менеджер кыз чегәнгә охшаган «дәвалаучы» хатынның корбанына әйләнә.
    800
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 13:10
    Балаң кайсы мәктәптә укый?
    Татарстан Республикасының Фән һәм мәгариф министрлыгы муниципаль берәмлекләр мәктәпләренең рейтингын игълан итте.
    848
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 12:00
    Тукай да бит сине җырга керткән...
    Халык бигрәк тырыш безнең. Бәрәңгене иртә утырта, иртә алып бетерә дә, сентябрь-октябрьдәге кояшлы көннәрдә: «Их, бәрәңгене бераз тотасы калган. Шуның аркасында бәйрәмгә дә чыга алмадык...» - дип, 30 август - ял көннәрендә тирләп-пешеп тиз-тиз бәрәңге алган көннәрен искә төшерә башлый.
    837
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 10:35
    Игътибар – яңа бәйге!
    Хөрмәтле газета укучылар!
    0
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 09:27
    Яшел үзәнлеләр сайлауга ни өчен бара?
    Татарстан белән горурланам, сайлауларга барам!
    1695
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 08:28
    Яшел Үзән чистарды
    5 сентябрь көнне шәһәребездә өмә оештырылды. Әлеге чарада «Президент белән бергә» иҗтимагый агымы яшьләре бик актив һәм нәтиҗәле эшләре белән тагын бер кат үзләренең тырышлыкларын күрсәтте.
    1255
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 07:35
    Коточкыч һәлакәт: креслодагы бала һәм аның әти-әнисе вафат булган (ФОТОЛАР)
    Үлем үкенечле була, диләр. Хәзер бәян ителәчәк Төмән трассасында булган юл-транспорт һәлакәте һәм аның азагы һәр кешегә гыйбрәт булсын иде. Коточкыч һәлакәт кичә Төмән-Ирбит юлының 36 нчы чакрымында булган - "УАЗ" һәм "ВАЗ-2114" машиналары бәрелешкән. Ике машинаның да Свердловск өлкәсеннән булуы ачыкланган. Беренчел фаразлар буенча, тәгәрмәче тишелү аркасында "УАЗ" машинасы...
    1259
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 06:31
    «Турыдан-туры» түләүләргә нәрсә комачаулый?
    Бу җәйдә Татарстанда РФ Социаль иминиятләштерү фондының «Турыдан-туры» түләүләр дигән пилот проекты гамәлгә ашырыла башлады.
    1812
    0
    0
  • 10 сентябрь 2015 - 05:21
    Яшел Үзәндә болытлы һава торышы хакимлек итәчәк
    Татарстан Гидрометеорология һәм әйләнә-тирә мохитне күзәтү идарәсе хәбәр итүенчә, бүген - 10 сентябрьдә, республикада аязучан болытлы һава торышы хакимлек итәчәк.
    0
    0
    0