Яшел Үзән

5 сентябрь 2015 яңалыклары

  • 5 сентябрь 2015 - 16:13
    Укучыбыз иҗаты
    Сузылган пәрәвез - көз... Ел үткән саен яңа көз килә, Матурлык, гүзәллек һәм сагыш китерә. Яфраклар саргаеп, җилләргә очалар, Яңгырлар тамчылап җирләрне юалар.
    9
    0
    0
  • 5 сентябрь 2015 - 14:30
    751 чакыру! Ашыгыч ярдәм хезмәтенең бер атналык эше
    Узып киткән атнада медикларга, ярдәм сорап, 751 кеше мөрәҗәгать иткән.
    1378
    0
    0
  • 5 сентябрь 2015 - 12:30
    Мәктәпләрнең яңа уку елына әзерлеге тикшерелде
    44 муниципаль мәгариф учреждениесе 15 меңнән артык укучыны кабул итәргә әзер
    1395
    0
    0
  • 5 сентябрь 2015 - 10:09
    Хуш, каникул, исәнме, мәктәп!
    Зарыгып көтеп алган өч айлык каникул күз ачып йомганчы узып та китте. Берникадәр вакытка балаларның шау-шуыннан тынып торган уку йортлары бүген кабат шатлыклы авазларга күмелде. Кичә район һәм шәһәребезнең барлык мәктәп­ләрендә Белем бәйрәме узды. Сагындырган... Яраткан укытучылар да, сыйныфташлар да...
    3
    0
    0
  • 5 сентябрь 2015 - 09:04
    «Яшел Үзән» - Норлат бәйрәмендә (фоторепортажның 2нче өлеше)
    Норлат бәйрәменнән, дуслар, сезгә фотолар тәкъдим итәбез.
    1572
    0
    0
  • 5 сентябрь 2015 - 08:15
    Фельдшерыбызны бик яратабыз
    Замана алга таба барган саен авыллар да төзекләнә, матурая. Авыл җирендә дә шәһәрдәгедән ким яшәмиләр. Халык туган җиренең һәм суының тәмен белә башлады хәзер. Әмма авылларда эш булмау сәбәпле, халык санының кимүе генә хезмәт күрсәтүче оешмаларның яшәп калу-калмавын кыл өстенә куйды. Күбесе шул халык санына карап берләштерелде дә инде. Ул...
    703
    0
    0
  • 5 сентябрь 2015 - 06:55
    Ләлә ханым оештырган сәяхәт
    Безнең мөселманнар өчен Болгар шәһәре изге урын булып санала. Тарихи Ватаныбызга аяк басарга күпләр тели, тик анда барып җитү генә һәркемнең көченнән килми - ерак шул.
    1291
    0
    0
  • 5 сентябрь 2015 - 05:15
    Чылтырап аккан чишмә якын дусларын җыйды
    - Кышларын да туңмыйсың син, чишмә, Әйтче миңа, бар соң нинди серең? - Серем минем бик тә гади, дускай, Җылытып тора мине туган җирем. Фәнис Яруллин.
    1811
    0
    0