Яшел Үзән

26 июль 2015 яңалыклары

  • 26 июль 2015 - 18:03
    Эльмира Сөләйманова ни өчен иреннән башка ял итә?
    Татар эстрадасының моңлы сандугачы Эльмира Сөләйманова ике баласы белән Соль-Илецк шәһәрендә ял иткән. Тормыш иптәше исә Чаллыда калган. Ни сәбәпле Эльмира иреннән башка гына ял итәргә булган? Бу сорауны җырчының үзенә юлладык.
    1777
    0
    0
  • 26 июль 2015 - 15:52
    Лилия Муллагалиеваның хәтере бик яхшы
    Шәһәр халкы чамадан тыш кызудан зарланса, җырчы Лилия Муллагалиева эссе­не сизми икән. Билгеле булганча, Лилия гаиләсе белән Идел елгасы буендагы йортында яши. «Су буенда яшәгәч, кызудан интекмибез. Өйдә дә җиләс, рәхәт. Ишегалдына чыксаң да ышык урын - беседкабыз бар. Киресенчә, кояш кына булсын, дип телибез», - ди Лилия.
    1334
    0
    0
  • 26 июль 2015 - 12:41
    Яшел Үзән сөт комбинаты хезмәткәрләре кораб төзүчеләрне котлый
    Кадерле яшел үзәнлеләр! Хәрби моряклар һәрвакыт абруйга һәм аерым хөрмәткә лаек. Алар үзләре дә һөнәри бәйрәм - Бөек Ватан сугышыннан соң ук расланган Хәрби-Диңгез флоты көнен энтузиазм белән каршы ала. Су асты кораблары моряклары, диңгез десантниклары һәм сугыш кыры диңгез булган башка хәрби хезмәткәрләр хезмәте аерым әзерлек, теләк һәм батырлык...
    1322
    0
    0
  • 26 июль 2015 - 11:48
    Яшел Үзән хуҗабикәләренә - гөл тәрбияләү серләре
    Бүлмә гөлләрен күбебез ярата. Ләкин бөтен кешенең дә фатиры кояш ягына карамый, ә гөлләр нигездә яктылык яратучан. Шулай да борчылырга урын юк. Гөлләрнең кайберләре караңгыда да үсә.
    1383
    0
    0
  • 26 июль 2015 - 11:32
    Яшел Үзәндә яшүсмерләр арасында җинаятьләр кимесә дә, тынычланырга иртәрәк
    Яшел Үзәндә яшүсмерләр арасында җинаятьләр кимесә дә, тынычланырга иртәрәк Эчке эшләр бүлегендә узган алты айга йомгак ясалды. Бу чорда барлыгы 971 җинаять кылынган. 2014 елда - 946 булган. Җинаятьләр нигездә урлаулар исәбенә арта. Алты айда яшүсмерләр 46 җинаять кылган. Яшүсмерләр җинаяте аерым борчу уятса да, узган чорга анализ ясау алар...
    1357
    0
    0
  • 26 июль 2015 - 09:29
    Яшел Үзәннең үз эвакуаторы булачак
    Су спорты төрләре буенча дөнья чемпионаты тәмамланганнан соң, Яшел Үзәннең үз эвакуаторы булачак. Бу хәбәрне эшлекле дүшәмбе киңәшмәсендә ЮХИДИ җитәкчесе Рәмил Идиятуллин җиткерде. Хәзерге вакытта автоинспекторларга юл кырыенда, күп фатирлы йортлар мәйданчыгында машинасын куйган кешеләр белән көрәш алып бару авырга туры килә. Тәртип кертүнең бер юлы - андый автомобиль йөртүчеләрнең...
    1319
    0
    0
  • 26 июль 2015 - 07:24
    Яшел Үзән таксистлары нәрсә уйлый?
    И ярата да инде безнең шәһәр халкы машина йөри торган юлларны «тәмле итеп» аркылы чыгарга. «Зебра»дамы ул, әллә бөтенләй җәяүле аяк басарага тиеш булмаган урындамы - барыбер!
    1743
    0
    0
  • 26 июль 2015 - 04:22
    Яшел Үзән авылы көтүен ЧӘКЧӘК шоу көтә
    Бакырчыга «Чәкчәк шоу» көтү көтәргә кайта! Бу көннәрдә Бакырчы авылы халкы үзенә күрә бер шаулап алды әле. Хикмәт шунда - «Болгар» радиосы, дөресрәге «Чәкчәк шоу» егет-кызлары, тыңлаучылары арасында көтү көтәчәк дигән хәбәр тараткан иде. Әйе-әйе, сыерлы-сарыклы, чып-чын көтү! Районның кайсы авылына кайту өчен кызу көрәш барды. Кызык итеп чакыручы, оригиналь...
    641
    0
    0