Яшел Үзән

30 май 2015 яңалыклары

  • 30 май 2015 - 17:00
    Бер көндә – 3 пар игезәк!
    Кичә, 29 май көнне, Казанның 1 нче номерлы бала тудыру йортында Гражданлык хәле актларын теркәү бүлеге хезмәткәрләре берьюлы 3 пар игезәк сабый тууны теркәгән.
    405
    0
    0
  • 30 май 2015 - 16:18
    Иркә ни өчен Сабантуйларда җырлаудан баш тарткан?
    Сабантуй - гади халык өчен ял итү, күңел ачу бәйрәме булса да, артистлар өчен ул - җиң сызганып эшли торган чор. Ә менә эстрадабызның популяр җырчысы Иркә быел бер Сабантуйда да катнашмаячак.
    427
    0
    0
  • 30 май 2015 - 14:10
    Принтерны ничек кулланырга белмәдем
    - Кибет миңа инструкциясез күпфункция­ле лазерлы җайланма (принтер) сатты. Мин аның белән ничек кулланырга икәнен төшенә алмадым. Акчамны кире кайтару мөмкинлеге бармы? - Кибет «Кулланучылар хокукын яклау» турындагы РФ Закон нормаларын һәм аерым төрле товарларны сату кагыйдәләрен бозган. Закон, үз вакытында товар (эш, ярдәм) турында кирәкле мәгълүматны тулы итеп сатучы...
    423
    0
    0
  • 30 май 2015 - 13:05
    Гүзәл Уразова үзенең яңа клибын 11 балалы гаиләгә багышлаган
    Күптән түгел генә Гүзәл Уразованың "Балаларым" дип аталган җырына төшерелгән клибы тамашачыларга тәкъдим ителде. Клип бүгенге көндә Гарәп Әмирлегендә яшәп, 11 бала тәрбияләүче Шәнгәрәевләр гаиләсенә багышлана.
    395
    0
    0
  • 30 май 2015 - 11:45
    Белгәнен башкаларга өйрәтүче – оҗмахлы
    Татар үзенең милли ашлары белән гомер-гомергә дан тота. Чәкчәк, гөбәдия ише ризыклар халкыбызның бренды дияргә була.
    420
    0
    0
  • 30 май 2015 - 10:30
    Шәһәр үзенең лаеклы исемен көтә
    Бу көннәрдә Яшел Үзән ветераннар советы киңәйтелгән утырышка җыелды. Анда район башлыгы Александр Тыгин һәм район мәктәпләре педагоглары да катнашты. Темасы - Бөек Җиңүнең 70 еллыгы нәтиҗәләре.
    440
    0
    0
  • 30 май 2015 - 09:15
    Декрет ялыннан чыктым, миңа ял тиешме?
    ­- Мин декрет ялыннан эшкә вакытыннан алда чыктым. Ничә ай эшләгәннән соң чираттагы отпуск ялын ала алачакмын? - Закон буенча, чираттагы түләүле отпуск ялы хезмәткәрләргә графикта билгеләнгән тәртиптә бирелә. Декрет ялыннан алдарак эшкә чыгу, сезгә чираттагы ял белән бәйле булырлык аерым төрле хокуклар бирми. Шулай да, йөклелек һәм бала тудырганнан...
    413
    0
    0
  • 30 май 2015 - 08:32
    “Яшел Үзән” газетасы өчен тавыш бирегез!
    2015 елның 12 маеннан 15 сентябренә кадәр Татарстан Республикасында "ТАТМЕДИА"ның легендар брендлары" конкурсы кысасында он-лайн тавыш бирү бара.
    0
    0
    0
  • 30 май 2015 - 07:20
    Сабантуй килә – Мәйдан бирегез!
    Уңган киленнәр чиккән сөлге җилфердәве, сылу кызларның чулпы чыңы, батыр ирләрнең җиңү авазлары булып ерак гасырлардан яңгыраучы аһәң кебек, Сабантуй - безнең көннәрдә дә яшәвен дәвам итүче иң борынгы йола-бәйрәмнәрнең зурысы һәм көтеп алынганыдыр. Яши - чөнки ул хезмәт бәйрәме, халык бәйрәме.
    457
    0
    0
  • 30 май 2015 - 06:15
    Бурычка акча бирергә шикләнәм
    - Минем яхшы танышым аңа бурычка зур суммада акча биреп торуымны үтенә. Акчам бар, ләкин бирергә шикләнәм: әгәр дә акчамны кире бирергә теләмәсә яки бирә алмаса? Бу очракта нинди гарантияләр бар, бурычлы кешедән мин нәрсәләр таләп итә алам? - Бу очракта расписканы дөрес төзү зарур, юкса, судта сезнең бурычка акча...
    445
    0
    0
  • 30 май 2015 - 05:00
    Карашәмдә ФАП ачылды
    Карашәм авылында тирә-як авылларда яшәүчеләргә медицина ярдәме күрсәтергә тәгаенләнгән модульле яңа ФАП ачылды.
    443
    0
    0