Яшел Үзән

26 гыйнвар 2015 яңалыклары

  • 26 гыйнвар 2015 - 13:08
    Яшел Үзәндә тагын кеше бәрдергәннәр
    Яшел Үзәннән Казанга барганда ВАЗ 21103 автомобиле Тура авылы янында билгеләнгән урында юл аркылы чыгып баручы 68 яшьлек хатынны бәрдергән. Бәрдергән дә һәлакәт булган урыннан качып киткән. Зыян күрүче хатынны медиклар дәваханәгә алып килергә уйласалар да, ул анда барудан баш тарткан. Бик нык курыккан куркуга. Әмма аяк-куллары исән-сау булгач, кирәксенмәгән....
    411
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 12:39
    Яшел Үзәндә миллионнар урлап качучы үзе генә булмаган дигән шик бар
    Яшел Үзәндә миллионнар урлап качучы үзе генә булмаган дигән шик бар Полиция акча урлап качкан инкассаторны эзләвен дәвам итә. Аның белән бергә Яшел Үзән фотографы һәм рэп-башкаручы Илья Кострубин булырга мөмкин. Исегезгә төшерәбез: Илья Кострубин "Непримиримый враг" рэп-группасында булган. Бүгенге көндә ул Богаченко белән бергә инкассаторларга һөҗүм итүдә шикләнә. Икесе...
    428
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 12:22
    Яшел Үзәндә газета-журналларга язылу башланды
    Хөрмәтле газета укучылар! "Россия почтасы" филиалы "Татарстан почтасы" 2015 елның 1 февраленнән 2015 елның икенче ярты еллыгы өчен беренче ярты еллык бәяләре буенча газета-журналларга подписка игълан итте.
    525
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 12:13
    Сенсация! - Урланган 60 млн сумнын эзе
    Яшел Үзән инкассаторы урлаган акчалар кечкенә купюралар белән булган.
    417
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 12:09
    Богаченко үзе генә качмаган
    Полиция акча урлап качкан инкассаторны эзләвен дәвам итә.
    404
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 11:13
    Яшел Үзәннең иң шәп классын билгелибез. БАШЛАДЫК!!!!
    Хөрмәтле укучыларыбыз! Ниһаять, тавыш бирә башлыйбыз. Тик алдан ук кисәтеп куябыз: хәрәмләшү сизелгән очракта ( ә ул һичшиксез беленәчәк, чөнки махсус программаны куйдык), класс фотосы бәйгедән төшеп кала. Әйдәгез, иң гадел юл белән иң шәп сыйныфны билгелик!
    407
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 10:59
    Яшел үзәнле – “ Ел студенты” бәйгесе җиңүчесе
    Казанда "Ел студенты" X студентлар премиясе финалы узды. "Ел студентлар ММЧ" һәм "Ел журналисты" номинацияләрендә премия лауреатларын беренче итеп белдерделәр. Шулай итеп, иң яхшы студентлар массакүләм мәгълүмат чарасы итеп Чаллының "Твое. Мое. Наше!" яшьләр телевизион программасы танылды. Казан федераль университетының Яшел Үзән филиалында укучы Алексей Анисимов ел журналисты дип белдерелде....
    434
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 10:52
    Андрей Ларьков — Универсиада чемпионы
    Татарстан чаңгычысы, Идел буе спорт һәм туризм академиясе магистранты, Халыкара класслы спорт остасы Андрей Ларьков XXVII Бөтендөнья кышкы Универсиадасында Россия командасына беренче "алтын" бүләк итте.
    391
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 10:50
    Яшел үзәнле Анастасия Доценко Дөнья кубогында дүртенче
    Шимбә, 24 гыйнварда "Демино" чаңгы спорты үзәгендә Дөнья кубогы ярышларының чираттагы этабы узды.
    385
    0
    0
  • 26 гыйнвар 2015 - 06:02
    Яшел үзәнлеләр горурлыгы – Әхмәт Сираҗиев дөнья чемпионы
    85 яшьлек Әхмәт Сираҗиев ветеран спортчылар арасында янә Дөнья чемпионы булды. Карашәм авылында туып үскән якташыбызның исеме Казан Мактау китабына кертелде. Ул ветеран спортчылар арасында Австрия, Норвегия, Бөекбритания, Канада, Швеция, Франция , Испания , Финляндия, Италия кебек илләрдә уздырылган дөньякүләм чаңгы ярышларында катнашып, җиңү яулый һәм алтын медальләр алып кайта....
    423
    0
    0